Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. procold

    procold Gearhead

    Ja mä...
     
  2. Mites muut hurjat on mieltä Viron setistä?

    Tero, Rantakari, Forssman, Ade ?
     
  3. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Juu ei virolaisten touhu kiinnosta.
     
  4. holo64

    holo64 3rd gear

    Veikkaan et Ade ei lähde...
     
  5. holo64

    holo64 3rd gear

    Eikä kyllä lähde Forsmankaan....
     
  6. mopster

    mopster Gearhead

    En oo viroon lähdössä.
     
  7. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

  8. homeboy

    homeboy 3rd gear

    varma ehkä! jos saa ajaa ilman lisenssii ni sitten voisin olla megessä. olen joka tapauksessa lähdössä american beautyyn mutta meenkö "Kaisalla" vai "Pirjolla"
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tuskin saa jos menee alle 10.5. Ajaa lisenssin ni ei tarvi sitä enempää miettiä.
     
  10. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Tarkotus ois lähtee mut ajamine on viel nii monesta muuttujasta kii et ei uskalla sanoo siihe mitää...
     
  11. three hundred

    three hundred Gearhead

    Oiskos tästä tapahtumasta lisä infoo jos vaikka lähtis kannustamaan Suomipoikia???
     
  12. holo64

    holo64 3rd gear

    Pe 20pv lähtö viikingillä,Tukholmasta n.1 1/2 tunnin matka E4 pohjoiseen Uppsalaan ja siitä tie 288 pitkin Lundaan,luokkia on kolme 26/10.5 10.5/295 ja sit vielä Open,jompaan kumpaan kahteen viimeseen joutuu ajamaan,saa nähdä miten käy,mä oon menossa ajamaan ja Lebarin pantterit kannustamaan(dokaamaan?)
    ja ehkä joku toinenkin.Paluu meillä Ma aamuna Helsinkiin
     
  13. 440

    440 Gearhead

    :cool: Vahvan oloinen Chevrolet kuljettaja!...Holo.....Luin facebuukin kommenteista :D:D
     
    Muokattu: 26.4.2016
  14. three hundred

    three hundred Gearhead

    Joo katoin kans ton viikkarin matkan... Jos saan porukkaa jousille ni soittelen tarkemmin asiasta. Miten otitte majotukset?
     
  15. holo64

    holo64 3rd gear

    Laitan yv:tä
     
  16. Uutta jaksoa pukkaa.
     
    kuula, Vuokralainen, mxu ja 1 muu tykkäävät tästä.
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ainakin yks lsitalainen on jo käynyt harjoittelemassa tulevaa kautta varten. [​IMG]
     
    bottipoika tykkää tästä.
  18. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Miks tos on tollasii katkoviivoja nois jäljis,onk kone pätkiny tai jotain?
     
    maverick tykkää tästä.
  19. holo64

    holo64 3rd gear

    Noista hinaus jäljistä päätellen motti on jo vähän pyörähtänyt silloin tällöin,liekö sit käynnistynyt vai ei..?
     

Kerro tästä muillekin!