Kesätapahtumakuvat......

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja make l, 19.10.2004.

  1. make l

    make l 1st gear

    Yx sun toinen on osoittanut kiinnostusta FDVA:n kesätapahtumasta Somerolta otettuihin kuviin... Multa löytyy muutamia otoksia eli sähköpostiosoitteita esille , niin voin pistää tulemaan halukkaille. Galleriaankin ne tietysti joutais.... 8)
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Kyllä ne galleriaankin pääsee kun lähetät ne webmasterille...
    Nii ja mulle kans :D
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pistän illalla tu(u)lemaan .... :lol:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    No voi p.....le!, ei onnistu toi kirjautuminenkaan enää.... Täytyy vissiin ottaa yhteyttä ylläpitäjään...jotenkin... :eek:

    Make l
     
  5. make l

    make l 1st gear

    Johhuu, väärä hälytys :D :D
     
  6. Leena

    Leena Gearhead

    Hei! Kuvat kelpaisivat kyllä lehteenkin...
    terv. Leena
     
  7. make l

    make l 1st gear

    Jahah.... Katsotaan mitä voin tehdä... :D

    Käkö, tulix kuvat perille 8) ??????
     
  8. make l

    make l 1st gear

    Nii, että onko joku edes saanu noita kuvia..????, sähköposti temppuilee taas p....le! :x
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, ei oo tullu kuvan kuvaa...
    Ootko muistanut painaa "lähetä" nappulaa...? :rotfl:
     
  10. make l

    make l 1st gear

    Juu, olen painanu kaikkia nappuloita... Luulen kyllä että siinä on ennemminkin "roskapostisuodatin", kun ajattelee millaisia kuvia joukosta löytyy.. :D
    Hmm, jatkan harjoituksia kunhan kerkiän :eek:
     

Kerro tästä muillekin!