taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Eilen tuli ja takasivut riekaleina, aivan kuin joku oisi tahallaan repinyt, no laitoin sekä Postille että lehdelle tiedon. Isommin en kerennyt lukemaan..
     
  2. Fordmotorco

    Fordmotorco 1st gear

    Yliääniponi jutussa pieni, mutta häiritsevä asiavirhe...konepellin kromatut pikalukitukset kuuluvat vain Dual Ram Induction pakettiin ja eivät todellakaan ole Mach1:sen vakio varuste...paketti on vakiona vain 429 mallissa ja Boss 351:ssä...Mach1 351:een sen sai optiona ja 302:een ei ollut saatavilla lainkaan.
     
    Muokattu: 5.5.2016
  3. EVO X

    EVO X Gearhead

    Rengas/vanne kunnostus artikkeli oli kyllä liikaa Prestan mainosta. Noita merkkejä kun on aika paljon muutakin kun Ma-fra/Presta ja Auto Glym. Tuossa keskityttiin nyt vähän liikaa noihin aineisiin eikä siihen kunnostukseen. Uusia tuotteita on tullut markkinoille kuten renkaiden kirkaslakka/sealant, josta artikkeli myös omassa blogissa. Erilaisia pinnoitteita on myös paljaille alumiinipinnoille että maalipinnoille. Monella harrastajalla olisi varmasti tarvetta moisille, ettei niitä pyöriä tarvi hieroa koko kesää. Myös vanteiden kunnostukseen keskittyneitä pajoja on tullut Suomeen useita, joten yhteistyö artikkeli esimerkiksi L-Weldin tai Rimfixin kanssa olisi paljon avaavampi.
     
  4. jarzap

    jarzap 3rd gear

    Jutussa puhuttiin myöskin että autossa olisi 2-pulttinen kampiakseli, eikö nämä Q-koodin koneet pitäisi olla 4-pulttisella. Vai onko tuossa sitten lohko vaihtunut muuksi.
     
  5. emil knievel

    emil knievel 2nd gear

    ehkä mä sitten olen jo liian vanha tai jotain, mutta kyllä kasi tuottaa mulle jatkuvalla syötöllä pelkkää pettymystä. jos mä haluan lukea juttuja orkkis/museokuntoisista kapineista, mä ostan mobilistin. moblan jutut on pyöreästi 1001 kertaa paremmin kirjoitettuja, oikoluettuja ja sisällöltään tarkistettuja.
    tää on toki vaan mun MIELIPIDE, mutta melko kuivaa on ollut kustomipuolella tässä maassa, jos kasin sisältöön on luottamista... jännästi niistä jokunen kuva aina johonkin tapahtumaraporttiin/talliosioon löytyy, mut ei kai niistä juttuja kannata tehdä?
    rodit on ok, samoin kiihdyttimet, mutta tota museovessa osastoo ei vaan enää jaksais... niissä kun ei oikein ole...hmmm..."tarpeeks teksasia" meikäläiselle. :cool:
     
  6. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eilen ilmestyi uusin numero laatikkoon. Tilaajakunta lienee tyytyväinen, kun ei kielteisiä kommentteja ole tullut.
     
  7. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    Minäkin oon odottanut uusimman VeeKasin lukuohjeita... :)
     
    mike tykkää tästä.
  8. studio57

    studio57 Gearhead

    minusta oli laadukas paketti tällä kertaa
     
  9. 383

    383 Gearhead

    kai siinä jotain lukemista olisi ollut mutta kun oli lehti silppuna (eikä ollut koirien syy):mad::mad::mad:
     
  10. jariha

    jariha Double Gearhead

    samaa vikaa jälleen itelläki:mad:
     
  11. karhu01

    karhu01 2nd gear

    No se oli sitten talon emäntä:D
     
  12. 383

    383 Gearhead

    Ei voi olla kun ei ole ollut 3 päivää kotona o_O
     
  13. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Okei täältä tulee, kun en ymmärrä miten saa "liisattua" omaan autoonsa rungon tai moottorin. Miten tämä leasing-systeemi toimii ja mitä maksaa? :mad::mad:
     
    blt4spd tykkää tästä.
  14. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Ei oo tarttennu istuu kakalla viälä niin kauaa, että oisin saanut luettua koko lehen läpi, niin ei ainakaan vielä oo silmiin osunnut tuota liisaamista...
    Vähän kiihkeemmissä vehkeissähän tuo moottorin liisaaminen on ihan yleistäkin, jos sellanen jollain sattuu olee ylimääräsenä, niiden tekeminen kun maksaa enemmän kuin nää meiän harrasteautot kokonaisina...
     
  15. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Sivun85 Cadillac 68 oli NIIN madallettu että oli vanhentunut 10 vuotta. Vai liekö huono ryhti saanut näyttämään kuvassa vanhemmalta.;)
     
  16. BBC

    BBC Guest

    On se hyvä että jotkut lukee niin tarkasti että löytää kaikki virheet.
    On tärkeää tarttua niihin ja pitää kiinni, ettei vaan tipahda,....

    Voi kun saisi yrityselämäänkin virheen etsijöitä, niin alkaisi tulemaan pro tulosta ja pro laatua!
     
  17. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    No kiinnitit varmaan itsekkin huomiota siihen painovirhepaholaiseen käkkylän vuosimallista. Ja ei tossa mun mielestä siitä nyt niin kovin vakavamielisesti mainittu. Jotkut voi tosiaan luulla että on saatu tehtyä noinkin vanhan näköseks
     
  18. three hundred

    three hundred Gearhead

    No joo.... Vesivehmaalla näin lehden ekaks ku Holo näytti kuvia ruottin reissulta.... Hih... No keskiviikkona tuli lehti laatikkoon... Ja saatana perjantaina lasku... 89e. Vittu... Kaheksakyt luvulta lähtien tilaus tullut ja kyl nyt loppuu... Ketjuttaa kattoo noita tarjouksia ja vanhat iki tilaajat vaan maksaa ja maksaa.... Ei enää jatku ikitilaus....:mad::mad:
     
  19. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    32:n leasing-runko löytyy sivulta 26. Tällä kertaa sentään yhdessäkään "konttorissa" ei ollut moottoria, sitä ihmettelen aina yhtä paljon kuin "entraamista". En vaan ymmärrä mitä näillä nokkeluuksilla haetaan.
     
  20. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Olikohan kaikkien aikojen muhkein myyntipalsta uusimmassa?
     

Kerro tästä muillekin!