Millainen turvaistuin (9kg->) El Caminoon?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Plymouth\/, 9.5.2016.

  1. Plymouth\/

    Plymouth\/ 1st gear

    Caminoon pitäisi hankkia istuin 9kk lapselle, minkälainen mahtaisi siihen sopia? o_O

    Haulla yritin etsiä aihetta koskevia ketjuja, vaan eipä löytynyt..
     
  2. RAL9005

    RAL9005 Gearhead

    Klippan Triofix Reclinen ostin itse. Ei ole tullut vielä autoa vastaan mihin ei saisi asennettua telakan avulla. Kotimainen tuote kaiken muun hyvän lisäksi.
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Meillä oli kantokoppa, telakalla (tai turvakaukalo taitaa olla virallinen nimitys). En muista merkkiä / mallia. Asennetaan selkä menosuuntaan. Jäi viime kesän jälkeen pieneksi, nyt istuu recaron turvaistuimessa.

    Ja käytän topikkia härskisti hyväks, mut jos aloittajaa tai ylipäätään jotakuta kiinnostaa tuo kantokoppa telakoineen, niin voi pukkaa yyveetä. Jos siitä vaikka parikypää sais?

    Itä-vantaalla.
     
  4. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Kesäauto jossa lannevyöt jää vähemmälle ajolle, mut jäis kyl vissiin vaik olis minkälainen istuin joka on tarkoitettu 9-36kg lapsille. Mun pakuun toi asentuu, mut jos laittaa selän menosuuntaan kuten suositellaan, ni ei näe peiliä. No sama kyl tässäkin, ei ton kokoluokan lapselle taida löytyä niin siroa penkkiä etteikö olis just peilin edessä.

    Recaro Privia -turvakaukalo (0-13kg) toimi etupenkilläkin. 9kk ikäinen menis kyl tämän kesän vielä komeasti siinä jollei oo tosi iso ikäisekseen.

    En myy mitään.
     
  5. vivve

    vivve 3rd gear

    Ei oikeastaan ole penkillä väliä jos siinä itsessään on vyöt millä nappula pysyy siinä. Sitten vaan liinoilla kiinni niin että pysyy. Näin olen ainakin itse toiminut
     

Kerro tästä muillekin!