Jarrutehostin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja CHR300, 29.11.2002.

  1. CHR300

    CHR300 1st gear

    Elikkäs, auto on chrysler 300 1963 ja pitäs irrotella jarrutehostin. Konehuoneen puolella oli istukassa joka on tehostimen ja tulipellin välissä ylhäällä 2 pulttia jotka irrotin. nyt pitäs selvittää että onko jäljellä olevat pultit (4) samat jotka kiinnittää jarrupolkimen rungon tulipeltiin. (funtsailin että olis sinänsä looginen että olis poljin ja sylinteri/tehostaja härpäkkä yhtä "palikkaa".) mutta, jos jollain on tietoa niin antaa tulla vaan! On vaan ne jälellä olevat mutterit aika hankalassa paikassa ettei turhaan käy irrotteleen.

    Kiitän jo etukäteen kaikkia jotka viitsivät lukea tämän ja vastata.
     
  2. TimoL

    TimoL Gearhead

    Itse tuossa talven aikana nypläsin '65 2d ht 300:sta sisustan ja detaljoin konehuoneen (jolloin myös käytin tehostajan irti ja osina jne.) ja kyllä joudut irrottamaan ne neljä kabiinin puolella olevaa mutteria, mutta ei pahakaan homma. Rakenne on tietääkseni tyypillinen 60 -lukulaiselle Chrysler Co -tuotteelle??

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: TimoL 2002-11-29 11:20 ]</font>
     
  3. CHR300

    CHR300 1st gear

    Joo, tänään tallille ja kimppuun, kun vaan saan pitkän hylsyn, ei viittis ruveta eristyksiä käyä repimään irti.

    Rakenteesta en osaa sanoa notta kuinka perinteinen. Ja tosiaan ei ne kovin tiukassa tuntunu olevan (paria jo löysäsin.)

    Kiitos vastauksesta!
     
  4. CHR300

    CHR300 1st gear

    Noniin, jarrutehostin käsissä. oli tosiaan niillä neljällä siinä jarrupedaalin rungossa, perin hankala paikka kun on joku 2 - 2.5 tuumaa tota eristettä tulipellissä ja kojelauta & ratti kiinni.
     
  5. CHR300

    CHR300 1st gear

    Mitähän toimenpiteitä kannattaisi jarrutehostimelle tehdä nyt kun se on irti?
     

Kerro tästä muillekin!