Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Kyllä sä Tero saat mun puolesta ajaa ensin Hermusta vastaan. Katotaan sit et kumpi ajelee mua vastaan. Eli mentäis haastejärjestyksessä.
     
    peltsi tykkää tästä.
  2. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Mä olen kans menossa Poriin 4.6. En siis tule Vesivehmaalle. Tietty säävarauksella.
     
  3. mopster

    mopster Gearhead

    Ei mitään säätämistä vaan säännöt selviks kaikille ja mennään niiden mukaan.
     
  4. Tero2

    Tero2 Double Gearhead

    Mul o iha sama mitä säädetää ku tää jää viimäseks bläkkilist ajoks omalt osalt...
     
  5. holo64

    holo64 3rd gear

    Jep,viimevuonna kelpasi henk.koht syy eli häät tai yl lakkiaiset tänä vuonna motti ongelmat?Mistä tähän hätään säännöttömään sarjaan saa säännönmukaiset renkaat?kysyn vaan.
     
  6. 440

    440 Gearhead

    :cool:Katurenkaat vaan alle ja säätää meno sen mukaan .....katuautoo_O
     
  7. 440

    440 Gearhead

    :cool:Multa.. 800e:rolleyes:
     
  8. Nyt oli puhe siitä, että olit menossa ajamaan muualle samaan aikaan kun on jo ennalta sovittu Blacklist-kisa. Se ei käy syyksi.


    Tietysti, jos kukaan ei haasta sinua sun sen hetkisestä tittelistä etukäteen niin sithän ei ole mitään ongelmaa, mutta jos joku haastaa ja jätät haasteeseen vastaamatta niin sit tippuu yhden sijan.

    Sama juttu kaikilla/kaikille.
     
    Muokattu: 26.5.2016
  9. Tottakai ne edelliset jo heitetyt haasteet on voimassa ja ne ajetaan ensiksi. Vikana järjestyksessä ajetaan vain kärkipään haastekisa ja sen jälkeen uudet haasteet jos tapahtumassa on vielä ajo-aikaa jäljellä.

    Oikeanlainen artikulointi on näissä hommissa vaativaa.
     
    Muokattu: 26.5.2016
    peltsi tykkää tästä.
  10. mopster

    mopster Gearhead

    No onko sillä nyt merkitystä ajojärjestykseen että missä järjestyksessä haasteet on esitetty? Eli jos nyt vaikka kutonen esittää täällä ensin haasteen vitoselle, ja sen jälkeen seiska haastaa kutosen niin kumpi lähtö ajetaan ekana?
     
  11. 440

    440 Gearhead

    :confused:Aattelepa ite......:rolleyes:
     
  12. mopster

    mopster Gearhead

    No en todellakaan tiedä. Ensin sanotaan että haasteet ajetaan alhaalta ylöspäin, ja seuraavassa viestissä sanotaan että tottakai ne edelliset jo heitetyt haasteet on voimassa ja ne ajetaan ensiksi. Mun mielestä nää asiat on nyt ristiriidassa keskenään.

    Voihan se olla että mä en vaan ymmärrä suomen kieltä, ja jos tää on kaikille muille auennut niin vääntäkää toki rautalangasta mullekkin.
     
  13. 440

    440 Gearhead

    :cool:Ei Suomesta löydy rautalankaa niin paljon että ois selvät säveleto_O
     
  14. Äijät hämmentää soppaa ku mannet rahoja ja kohta kukaan ei enään tiedä että missä ajetaan, millä ajetaan ja kuka ajaa. :D


    Väännetään nyt kuitenkin vielä selväksi nämä vanhat haasteet ja korjatkaa jos ollaan väärässä.

    Eli listalle pyrkineiden karsintojen jälkeen ajettaisiin vanhat haasteet alta pois, joita mahdollisesti on sotkeneet listalta talven aikana pois tippuneet.

    Ekana ajais siis Soini vs. Hermunen sijasta #5, sen jälkeen Rantakari vs Forsman sijasta #3 ja sit Sinisalo vs. Hakulinen sijasta #1.

    Tämän jälkeen Ade haastaa #6 paikalla olevan(joko Soinin tai Hermusen)?

    Ja sit vielä ajetaan tuoreet uudet haasteet miten ajoaikaa riittää.

    Onko ok ?
     
  15. mopster

    mopster Gearhead

    Juu juu, mutta säännöt ei kyllä tullu yhtään selvemmiks kaikesta vääntämisestä huolimatta.

    Mulla alkoi eilen talven rakentelukausi ja rupesin viritämään mottia :D

    [​IMG]
     
    Fileeraus tykkää tästä.
  16. 440

    440 Gearhead

    :cool:Eli skippaatko kisan.....o_O
     
  17. Vesivehmaalla Blacklist sarjan ajajat saavat käyttää sliksejä, tämä varmistettu juuri äsken. ✌️
     
  18. mopster

    mopster Gearhead

    En tietenkään skippaa kisaa, onhan tässä vielä päivää jäljellä vaikka kuinka pistää vehkeet takas nippuun. Mä kato alotin ihan hyvissä ajoin, ei näitä hommia kannata viime tinkaan jättää :D
     
  19. 440

    440 Gearhead

    :cool:Mitä ne on..... "katuautossa"o_O
     
  20. Sketsihahmo

    Sketsihahmo 1st gear

    PERKELE, EI EHDI! Raksahommien vuoksi en pääsisi kahteen Kiikalan jälkeiseen kisaan ja koska en halua olla jarruna nousijoille #3 "Mopoauto tiiimi" joutuu haikeana poistamaan itsensä listalta palatakseen joskus enstistä ehompana takaisin. Ajellaan tänä kesänä vaan kansainvälisempiä kisoja:)
    JÄTTI kiitos kaikille Ruotsi-Suomi maaotteluun kannustaneille, oli hieno reissu!
     

Kerro tästä muillekin!