Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Pari viikkoo...sit takki auki ja kypärä kipeenä kesyttää perkeleensä ja ajaa päänsä jäädyksiin?
     
  2. uni

    uni Gearhead

    Liikenteestä poisto on lopullinen eli silloin ei voi ajaa mutta liikennekäytöstä poisto väliaikainen ja sinulla on autossa kilvet ja rek ote jossa maininta tieliikenne käytöstä poistosta = saa ajaa.
    Tämä on siis minun näkemys asiasta, ja sillä näkemyksellä pääsee tuolla ajamaan koska katsastan autoja harmaa paita päällä. Vakuutus ois oltava ihan itsennekin kannalta voimassa vaikka emme sitä pysty täysin valvomaankaan.
     
  3. peltsi

    peltsi Gearhead

    ei nykyjään enää oo mitään rekisteriotteita niin tuskin fyyrakaan niitä vaatii
     
  4. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Jep tämä on tietoinen valinta. Mitä tulee listasijoitukseen mun mielestä noi takana olijat voi mennä ohi, mä otan ne kiinni myöhemmin.
    Toinen seikka miks mä meen Poriin käy ilmi tästä keskustelusta. Mun Vegassa on sama tilanne kun Sinisalolla. Auto on ollut kilvissä aiemmin kun liikenteestäkäytöstäpoisto tuli voimaan. Eli mä joudun rekisteröintikatsastaa auton ennen käyttöönottoa. Näin ollen mulla ei ole autoon kuuluvaa kilpeä lainkaan, joten vehmaa says no. Mut Porissa sanotaan Tervetuloa!
     
  5. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Mun käsityksen mukaan liikenteestäkäytöstäpoiston aikana vakuutus ei ole voimassa.Ainakin mä olen saanut palautusta vakuutuksesta ko. tapauksissa.
    Järjestäjällä lienee joku kollektiivinen vakuutus henkilövahingon osalta. Mut jos kippaa kärryn voi olla et vakuutusyhtiössä pureskellaan ikeniä. Onneks meillä on syvät taskut haalareissa :)
     
  6. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Jekkuwallu poistuu listalta,syy henkilökohtainen burnout.
     
    pantteri95 tykkää tästä.
  7. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Liekkiwallu menee poriin,syy parempi hiekkalaatikko.
     
    pantteri95 tykkää tästä.
  8. uni

    uni Gearhead

    Ei
    Olet oikeassa, näin minunkin käsittääkseni, siksi juuri mainitsin tuon että se olisi suotavaa olla koska sen saa voimaan jos haluaa...
     
    Muokattu: 3.6.2016
  9. josu

    josu Gearhead

    trafin sivuilta saa otteen ihan ilmasex kun kirjautuu pankkitunnuksilla ja tulostaa sellaisen
     
  10. peltsi

    peltsi Gearhead

    Hienoo! Mitäs meinasit sillä tehdä?
     
  11. pts

    pts 2nd gear

    mitenkäs menee nyt kun en pääse ajamaan hermusta vastaan ja eikä kukaan ole haastanut mua niin onko siellä mahdollista ajaa "harjotus" lähtöjä slikseillä ku en viittis nyt turhaan raijata autoa sinne?

    sikanen
     
  12. holo64

    holo64 3rd gear

    Eiköhän siellä 5e/kerta pääse ajamaan niin monta vetoa kun haluaa/kerkee
     
  13. Patu.Lemans

    Patu.Lemans 1st gear

    Takalalle tiedoksi, että paska vääntö vehkeiden kanssa ja nyt näyttää siltä , että en pääse Vesivehmaalle. Hankala tilanne, mutta tällastahan tää on...

    Terveisin, listan nro.9 Kataja
     
  14. procold

    procold Gearhead

    Olen ymmärtänyt että Uskali neuvottelee aina järjestäjän kanssa että blacklist autot saa ajaa tapahtumissa niillä säännöillä jotka koskee blacklistia, toki tietyin rajoituksin mm. ilokaasut.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Komeata oli katsoa Dusterin ja Dartin kisoja. Toinen vetää korkealta ja kovaa. Toinen vain puhisee.
    Ja ei se, että on nopein. Vaan se, että tekniikka myös kestää :)
    Tämä rupee ihan vaikuttaa -90luvun C-ryhmälle.
     
  16. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Gousti,miten tuli?
     
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  18. mopster

    mopster Gearhead

    Haastan Nykäsen Hyvinkäällä. Jos yrittäis olla ottamatta punavaloa tällä kertaa.
     
    Bomber#1 tykkää tästä.
  19. Vesivehmaan V8-päivän Blacklist raporttia pukkaa ja taas saa korjata jos jotain on kirjoitettu väärin tai jäänyt huomaamatta…



    Vaikka edellisestä kisasta ei ollut kuin viikko aikaa, kerkesi siinä välissä taas listalla sattua ja tapahtua, puhumattakaan kuumista linjoista internetin ihmeellisessä maailmassa.

    Hermunen oli haastanut liekki vallulla Aden sijasta #6 ja jekku vallulla Nykäsen sijasta #4. Ade meni kuitenkin ajamaan samaan aikaan olevaan Porin kisaan joten hän menetti sijoituksensa liekki vallulle.

    Tämän lisäksi Hermuselta loppui ilmeisesti tilapäisesti rahat ja hän otti jekku valiantinkin pois listoilta. Todellisuudessa tarkoitus on kuitenkin ajaa kyseisellä autolla vain liimaradan FHRA kisoja. Näin ollen listan keskivaiheella kävi aikamoinen myllerrys jo ilman ajojakin.

    Sinisalo oli haastanut Rantakarin sijasta #2 ja tämän haasteajon voittajalle oli haasteveto tietenkin Blacklistan #1 sijan hallitsijalle Hakuliselle.

    Tiukka lähtö, josta Rantakari sai vähän paremman reaktion ja karkasi aavistuksen Sinisalolta, mutta jälleen isolohkon voima puri ja Sinisalo ajoi pikkulohko Dusterin kiinni ennen maaliviivaa ja Sinisalo oli jälleen sijalla #2, Rantakarin pudotessa sijalle #3. Sinisalo haastoi välittömästi Hakulisen tittelin ajoon ja Rantakari sai vastaansa Nykäsen Swingerillä.

    Lähes tulkoon samoja aikoja kulkevien pikkulohko mopareiden taisto olikin sitten pelattu jo lähtö viivalla kun Rantakari ahnehti itsellensä punavalon, pudoten samantien Blacklistan sijalle #4, kylmää kyytiä Rantakarille.

    Sama meininki jatkui kruunutitteli vedossa Hakulisen ja Sinisalon kesken. Listan ehkä hienoimman auton omistava Sinisalo yritti ottaa Hakulisesta niskalenkin heti lähdössä unelma reaktioilla, mutta ahneella oli paskanen loppu, punavalon syttyessä Sinisalolle. Näin peli oli pelattu jo heti alkuun vaikka molemmat veti vielä täysillä päätyyn asti, tosin Hakulinen ajoi itsellensä Vesivehmaan uuden rataennätyksen ajalla 9.88. Aikaisempi ennätys oli Uskali hallussa viimevuodelta ajalla 10.04.

    Häntäpäässä ”Ghost” Takala sai Katajalta luovutusvoitin nousten listalla sijalle #8. Herra haamu haastoi mustakaapu Valiantilla välittömästi Sikasen Bemarin sijasta #7, mutta tällä kertaa Amerikan raudan kulku ei riittänyt saksalaiselle kansanautolle ja Sikanen ekana maaliin pitäen oman sijoituksensa hallussa.


    Jekku Valiantin poistuessa listalta oli #10 paikka vapaana ja siitä tittelistä ajoivat Mr.Diesel BMW kuljettaja(nimeä ei tiedossa?), sekä Uskali Buickilla jonka hän oli edellisellä viikolla jo varmuuden vuoksi ottanut ulos listalta moottori-ongelmien vuoksi. Buickista oli Ruotsin StreetRace maaottelussa kadonnut öljynpaineet, murtuneen ja öljypohjan pohjalle pudonneen öljy pickupin takia. Onneksi Uskali sai pikaista apua Six-5 racingin Kimmo Nevalaiselta ja pitkää päivää/yötä painaneet Uskali&kumppanit saivat uudelleen laakeroidun moottorin kasaan juuri edellisenä yönä ja lähes samoilla silmillä suoraan Vesivehmaan kentälle.

    Bemarista ei kuitenkaan ollut riittävää vastusta Buickille joten Uskali nousi täten uudeksi portinvartijaksi Blacklistalle. Jatko nousua sijalta #10 Uskali ei kuitenkaan voinut tehdä sillä sijalle #9 pudonnut Kataja ei ollut paikalla teknisten ongelmien takia. Harjoitusvedossa Uskalin antoi vielä kuitenkin myrskyvaroituksen edellä oleville listalaisille, ajamalla päivän päätteeksi jälleen uuden Vesivehmaan rataennätyksen ajalla 9.874.

    Seuraavana kisana sitten Hyvinkään StreetSlide 18.6.


    Päivittynyt Blacklist Street Race lista näyttää nyt tältä:

    (5.6.2016)


    1. Hakulinen/Nova
    2. Sinisalo/Camaro
    3. Nykänen/Swinger
    4. Rantakari/Tunneli Duster
    5. Hermunen/ Liekkivallu
    6. Ade/Farmari Vega
    7. Sikanen/Paha BMW
    8. Takala/Ghost Valiant
    9. Kataja/Avo Pontiac
    10. Uskali/Blacklist Buick
     
    Muokattu: 5.6.2016
  20. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Mr Diesel BMW on Arto Leinonen.
    Liekkivallu ja Vega kävivät Porissa ajamassa. Vallu kulki 9.9 lähes kaikissa vedoissa. Finaalivoitto Battery Chevystä tuli hieman huonommalla ajalla 10.0.
    Vega kulki Nykäseltä hommatuilla uudenkarheilla pyörillä 9.55/ 232 kmh, joten taas ollaan alueella kiikalan liukasteluiden jälkeen.
     
    maverick tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!