Mistä löytyisi Lincoln Mark 8 sisustan osia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja Jokisalo, 4.6.2016.

  1. Jokisalo

    Jokisalo Gearhead

    Olisko joku jenkkisivusto josta tollaisia osia voisi tilata? Ebayn kautta löytyy jotain mutta ovat yllättävän kalliita, kun jostakin 10 cm osasta pitää maksaa 80 euroa rahteineen. Tosin jos olis ton auton räjähde kuva jossa olisi kaikki osat numeroitu niin helpottaisi etsintää. Myös Suomalaiset firmat kiinnostaisi.
     
  2. mururua

    mururua Gearhead

    usa classic parts. Niillä ainakin oli noita mk 8 raatoja pihassa. nyt tosin piha näyttää tyhjältä.
     
  3. LinCoMk

    LinCoMk Gearhead

  4. mururua

    mururua Gearhead

    Tallinnan lähellä on myöskin romis, jonka nimeä en muista. Itse olen puhunut Marten nimisen kaverin kanssa. Ostin itse sieltä mk8 koneen ja vaihteiston+taka-akseliston. Suosittelen kylläkin että itse menet paikanpäälle jos jotain haluat ostaa. Ainakin itsellä on ollut joidenkin muiden osien kanssa vähän vaikeuksia saada sitä mitä tilaa. Löytyy ainakin auto24.ee sivustolta ton romiksen ilmoitus mk8 varaosiksi (varuosadena).
    Kartalta kun katsoo romiksen sijaintia niin vesiveski tee oli kyseisen tien nimi. Lienee ehkä n.15-20km tallinnasta
     
  5. mercury59

    mercury59 Gearhead

    Jos on vielä tarvetta niin mulla on purettu mark åtta sinisellä sisustuksella. Eikä maksa paljon..
     

Kerro tästä muillekin!