Blacklist

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Nyt on niin vahva olo auton kans, et voin seuraavassa kisassa aloittaa vaikka taas listan hännältä. Ei oo ongelmaa sen puolesta, mut jos äijät ei pääse tai vaivaudu tonteille kisoihin haaste niskassa niin...
    [​IMG]

    Haastan muuten sit samalla Sikasen vs Ade haasteen hävinneen kuskin/auton Porissa sijasta #6 ja voidaan kyl ajaa Ghostinkin kanssa haasteveto sitä ennen jos on tarvetta.
     
    Muokattu: 20.6.2016
  2. 440

    440 Gearhead

     
  3. 440

    440 Gearhead

    :pAjattelin ostaa itselle oman trailerqueenin.....[​IMG]:rolleyes:
     
  4. comp177

    comp177 Gearhead

    Sini/Banaanivaliant haastaa Katajan Porissa 30.7
    T: Manakeri
     
  5. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Joo, kannattaa varmaan hoitaa tollainen kuljetuslaite ennen kuin saat sen swingerin taas leimaan. :p
     
  6. Pääsiskö kaikki listalaiset 1.7. perjantai-iltana AJAMAAN stadin cruising night pre-partyihin Malmin lentokentälle tai samanlailla kuin viime vuonna et lähtö olisi Kehä Kessalta ja siitä letkassa ajona tuonnne Malmin kentälle(kelivarauksella)?
    Saatais todistettua autojen katukelpoisuus ja vähän videomateriaalia tuleviin episodeihin

    Ilmoittakaa kenelle käy:
     
  7. procold

    procold Gearhead

    Holo haastettu Porissa.....alustavasti näyttää että jää 1.7 väliin....mutta ilmoittelen kun varmistuu.
     
  8. Ghost

    Ghost 1st gear

    Mä laiska oon joskus,sadepäivinä.Muttaku,ei juuri kiinnosta sijotus listalla,totuushan on et en olis seiskapaikalla käyny ilman toisten skippauksia.Lähetään kuiteski Poriin haastaan Buick,jos ei satais sillon..
     
  9. mopster

    mopster Gearhead

    Haastan Sinisalon Porissa. Mullakin jää varmaan toi 1.7. väliin, mut jos auton katukelpoisuuden voi todistaa jossain muualla kun siellä teidän kotikulmien nakkikioskilenkillä niin mä oon kyllä tulossa ajamalla esimerkiks tonne Porin kisoihin ;)
     
    69 ja peltsi tykkäävät tästä.
  10. maverick

    maverick Gearhead

    [​IMG]
    Mikäs tää on? Joku meinaa nousta ykköseksi...mut kuka?
     
  11. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Muutan köpenhaminaan ja otan ruotsin kansalaisuuden?
     
    maverick tykkää tästä.
  12. maverick

    maverick Gearhead

    Oikein!
     
  13. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Onko toi siihen mansikkaan!
     
    maverick tykkää tästä.
  14. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Jos me Holon kanssa roudataan tussitaulu Poriin mukaan, niin voisko kuskit jeesata taulun tietojen päivityksessä. Tauluun tehtäis kaavio päivän ajoista ja tarkoitus olis et katsojat ja kilpailijat tietäis missä mennään. Tauluun tarvitaan aika ja loppunopeus testivedoista sekä haastelähdöistä. Toki tän liveseurannan ylläpitoon julkisesti pitää saada Tirehtöörin lupa.
    Mä voin muuten ottaa täyttövastuun, mulla jää siihen aikaa kun toi varttimaili menee niin nopeesti :)
     
    pötkö, three hundred, Vuokralainen ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. holo64

    holo64 3rd gear

    Taulu on jo "Tirehtoorillä" ,ollut VW Openista asti
     
  16. Ade62

    Ade62 Gearhead

    Joo tiedetään.:) :) :)
     
  17. nikkezz

    nikkezz 1st gear

    Poriin ois tarkotus tulla harjottelee mut mustalista jutut jää kyl syksyyn tai seuraavaan kevääseen..
     
  18. Patu.Lemans

    Patu.Lemans 1st gear

    Otan haasteen vastaan eli olen tulossa paikalle.

    T. Kataja / Lemans
     
  19. Hienoa jos saadaan taululle kisoihin kuljetus ja tässä tiiseriä V8-magazinesta, jossa oli juttua mm. Blacklist kuskien Ruotsissa vierailuun. Seuraavassa numerossa juttua Vesivehmaan Blacklist skaboista, joten kannattaa kipaista siinä vaiheessa kiskalle...

    [​IMG]
     
  20. Muutamia Blacklist kisakuvia VW-Openista.

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!