Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. smgt

    smgt 3rd gear

    Eka sivulla on jonkun käyttäjän linkki missä on hyvin sähkökaavioita.
     
  2. nakkertton

    nakkertton 3rd gear

    TPS ja lämpöanturi kannattaa ekana katoo, ne on helppo ja nopea tarkastaa.

    Niin kuin pertura kirjoitti, 1 khom vastus anturin piuhoihin niin saat yhden vikapaikan poistettua. Mulla ollu toi vastus jo useemman vuoden anturin tilalla. Hyvin toimii, laatikon lämpömittari toki kabiinissa.
     
  3. jadke

    jadke 1st gear

    Tpssäs se vika ei oo ku on kokeeltu kahdella eri potikallaki eikä vaikutusta. Ei tuo nuon vanhas vissiin montaa sähköosaa looras ookkaa
     
  4. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    siihen sentään löytyy sanakirjoja (vaikka netistä) mutta ei tota pohjanmaata ymmärrä senkään vertaa... vai mitä toi onkaan :eek:
     
  5. tonska

    tonska Gearhead

    Nyt ilmeisesti vp44 on antautunut. Mitään vikakoodeja ei anna. Auto on vm. 2002. Onko muilla käynyt niin, ettei tule koodeja ja onko pumppu silloin ollut vialla mekaanisesti, vai sähköisesti?

    Saa tarjota ehjää vp 44, o4o-59o1726, jos jollain ylimääräisiä. :D
     
  6. sisu

    sisu Gearhead


    Mitä tapahtui ja miten oireilee?
     
  7. jadke

    jadke 1st gear

    Kyllä pohojanmaan murretta tää kai on mitä höpäjän.
     
  8. tonska

    tonska Gearhead

    Ei lähtenyt käyntiin, mutta vika paikallistettu muualta, onneksi.
     
  9. Fukov

    Fukov 3rd gear

    no uus tartti.
     
  10. sirande

    sirande 1st gear

    Tottakai,

    työ tulee Machinerylle: kartoitetaan eri Cummins -moottorit joita Dodgessa käytössä, viralliset ja varsinkin epäviralliset huoltopisteet ja muut Rami omistajien "yhteisöt", kuten Overdrive tietty :) Jälkimarkkinointi aiheinen työ siis puhtaasti ja tähän kuuluisi oleellisena osana tuo automäärän kartoitus Suomessa.

    Tuohon alkuperäiseen ongelmaani, trafilta tiedustelin nimenomaan KAIKKIA M ja N luokkien Rameja mutta vastauksen laatu tuota tasoa. :confused:
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Odotitko Trafilta muuta??
     
    Pertura tykkää tästä.
  12. Fukov

    Fukov 3rd gear

    Tääki tuli kyllä ostettua. Tarkennetaan vielä että "uudempi".
     
  13. Juntunen

    Juntunen 1st gear

    Tuossa katselin nosturilla tuon oman 2gen:in etuakselin tuentaa ja näyttää et tukivarsien puslat ainakin on aikalailla lopussa. Vähän aloin pyöritellä mielessä et miten alkaisi päivittämään parempaan suuntaan. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus asennella 3 tuuman jousikorotus, että olisiko tuota muutosta silmällä pitäen järkeä päivittää tukivarsia niin että ei tarvitsisi korotusta asentaessa vaihtaa enää niitä vai pitäisikö mennä vain uusilla puslilla / uusilla vakio varsilla kun ainakin yksi näytti hieman epämääräiseltä että se on ehkä saanut kipeää jossain vaiheessa ja näyttää vääntyneeltä.
     
  14. persus

    persus 3rd gear

    Kyllä sais vissii 3" korotuksessa olla jo pidemmät tukivarret.2"mwnee vielä nippa nappa vakio varsilla.



     
  15. Juntunen

    Juntunen 1st gear

    Vähän kyllä tunnostaa siltä et mitä oon kokeillu tietoa ehtiä niin järkiään pitkät varret on 3 tuuman korosta ylöspäin käyttökelpoisia, et pitäis vähän kokeilla tutustua lisää onko saatavilla säädettäviä lyhyitä varsia vai vaihdanko vaan helat noihin nykyisiin ja kurvailen asfalttitietä näkymättömiin niin pitkään niillä kunnes saan tuon korotussatsin hommattua.
     
  16. smgt

    smgt 3rd gear

    Omassa kotelossa jos nostan keulan perän tasalle niin kyyti muuttuu kovemmaksi. Tunnostaa niinku alusta pelais paremmin jos antaa keulan olla pikkusen alempana. En tiiä johtuuko tukivarsien lisääntyneestä kulmasta, pussien paineesta vai iskareista. Ite ainaki laittasin ja laitan tukivarret paremmat jossainvaiheessa.
     
  17. Joe Porta

    Joe Porta 1st gear

    Englanninkielinen on.
     
  18. J.L

    J.L 1st gear

    Terve, kertokaa kokemuksia millaisia DV valveja kannattaa laitta 12v koneen. Nyt taitaa olla vakio 131. 370 marine suuttimet, Hx 40 + muuta muutoksia. Onko järkeä laittaa isommat kuin 181 tai 191?
    Jos on jäänyt semmosia nurkkiin niin saa tarjota + hylsy kiinnostais.
     
  19. Antti M.

    Antti M. 3rd gear

    Mulla oli 024set vakioelementtien kans(ja nytkin) ja isompien suuttimien kera, soppaa riitti enkä haittapuolia keksi. Mulla löytyy tästä Pietarsaaresta hylsy jos tarvii lainaan, tai äkkiähän ne tuosa vaihtaakin.
     
  20. Fukov

    Fukov 3rd gear

    Teboilin Super HPD vs Super HPD ECV, mikä ero näissä on? 3 geniin öljyjä mietin.

    Edittiä: Löytykin jo vastaus kysymykseen
     
    Muokattu: 1.8.2016

Kerro tästä muillekin!