Dodge Ram Vanit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DamnNoNamesLeft, 19.1.2011.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kolme dodgevania aikanaan. Ykskään ei seissyt pihassa niin ettei olis voinut tarvittaessa lähteä ajamaan. Chevy nyt seissyt kohta kuukauden eikä voi ajaa.


    Ei mulla muuta...
     
  2. KajS

    KajS Gearhead

    Mun poika kehui slanttivania ripeäksi tänään, oli juuri aiemmin ajanut 80-lukuista chevyvania 6,2 dieselillä...
     
  3. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Dodge on aina nopee, Flying Dodge, Ride on :D:D:D
     
    Käkö tykkää tästä.
  4. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Voi veljet, nyt on hyvät neuvot tarpeen jarrupoljin on edelleen pehmeä. Teimme näin: ensin jarruneste säiliöstä vanhat liemet pois ( aivan mustaa) sen jälkeen säiliöihin uudet nesteet ja ilmattiin ton KajS ohjeen mukaan: ensin toi anti block ventiili sitten oikea taka, vasen taka, oikea etu, vasen etu, kaikkiaan uutta nestettä meni noin 1 litra. Nollattiin kojetaulusta brake ja anti block valot pois ( akku kaapeli irti). Poljin on edelleen pehmeä ja noi molemmat varoitus valot syttyi heti, mikä nyt neuvoksi?
     
  5. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Niin unohtui sanoa että tosta anti block venttiilistä tuli neste todella huonosti ulos, pyörä sylintereistä tuli kyllä hyvin.
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    Laita tuonne jarruosioon tekniikan puolelle tuo kysymys. Tätä DodgeRamVan-fiilistelytopikkia kun ei kaikki taitavat lue. Ja mun virtuaalitiepalvelumiehen kyvyt ei heti auta, mulla kun on niin palikka dodge.
     
  7. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Tosiaan, anteeksi. Tämähän on väärä osasto. Testataan jarru osastossa
     
  8. karivanner

    karivanner 2nd gear

    Nyt on mammutti kotipihas.

    Seuraavaks peltityöt, maalaustyöt ja kilpiin... Ei vähään aikaan tarvi miettiä mitä tekee töiden jälkeen.

    On muuten auton tuoreudesta (2000) huolimatta säilynyt se 70 luvun fiilis edelleen. Rippuiskohan siitä että tuulilasi ja sivuikkunat edelleen on niin matalat verrattun vaikka 2000 vuoden Chevyn vastaavaan.


    [​IMG]
     
    Käkö ja KajS tykkäävät tästä.
  9. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Toihan on upee tollasenaan, pientä siistimistä ja kirkonmenot voi alkaa :D:D
     
  10. KajS

    KajS Gearhead

    ^^Tuo pitkä perä on hieno. Sulla on muuten sama takaovi, kun mun '86:ssa.
     
  11. karivanner

    karivanner 2nd gear

    On melkosta rautaa noi saranat kun kestää ton oven painon :)
     
  12. KajS

    KajS Gearhead

    Joo. Mun nykyisessä Dodgessa ei sivuovien ja takaoven saranoissa ole edes rasvanippoja, niinkuin '89:ssä oli. Silti se takaovikin toimii aika mallikkaasti vielä 30vee vanhana. Vertailun vuoksi: '05 Mondeoon sai vaihdattaa etuovien saranatapit jo jotain 4-vuotiaana...
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Parkkipaikoilla ei tarvinnut monesti aukoa takaovea omasta b350mppisestä :D haukkaa hyvin tilaa mutta on hieno.
     
  14. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    No, missä kaikki vanit, hiljaista on?
     
  15. dodgeman

    dodgeman Gearhead

  16. KajS

    KajS Gearhead

    Tuolla katoksessa Slanttivani uinuu. Viimeiset viritykset onnistuneen katsastuksen jälkeen on ollut bensamittarin toiminnan parantaminen vaihtamalla maadoitusjohto tankille ja sitten kadonnen pyyhkijöiden ykkösnopeuden palauttaminen puhdistamalla ne töpselit pyyhkijämoottorista.

    Vein just keltaisen Kryptonite rattilukon slanttivaniin. Jottei käy niinku Lahdessa tänään: NIG-28 varastettiin keskellä päivää.
     
  17. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Onks tää NIG-28 se ruskea vani mikä joskus pyörähtää tässä kaupungilla?
     
  18. KajS

    KajS Gearhead

    Pojan näyttämässä Facebook-kuvassa se oli mintun(?)vihreä. En oo itse fb:ssa, joten en löytänyt googlellakaan kuvaa uusiksi.
     
  19. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    Ok, eipä oo tollasta näkyny
     
  20. karivanner

    karivanner 2nd gear

    Babtistipussi meni ainakin hiekkapuhallukseen :) :) :)
     
    Muokattu: 16.8.2016

Kerro tästä muillekin!