Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  2. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Juu makuasioitahan nuo,omaan makuun ei oikein istu noi ns.välimallin takavalot ja iso alaspoikka....ja tossahan joutuu vielä päästömittaukseenkin,vaikka tietysti toimiva auto viritettynäkin kyllä ne alittaa mutta kuitenkin. On muuten aika hyvin noita 2 gen camuja nyt tarjolla.
     
  3. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Kattelin tuota kuolaten Räyskälässä, jossa oli siis näytillä.
    yksi minun ehdottomista suosikeista myös.
    Kunto on mielestäni hinnan mukainen eli, jotta tuosta saisi siistin niin rahaa kyllä palais...ja paljon...
    Melko reippaasti peltitöitä, maalaus, kaikki kromit kromaukseen, verhoilu kokonaan uusiks, tekniikka ?, jne. Tuskin 50 t euroa riittäis.
    Voisi siis äkkiä vaikka tämä olla loppupelissä halvempi:
    http://www.brandoncollection.com/1957_Chrysler_300 C_236340831.veh
    Jatkan siis haaveilua....
     
  4. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Blocketissa olis tämmönen ja pyyntihinta molemmissa euroissa reilu 40t

    https://www.blocket.se/dalarna/Chrysler_300c_1957_68145490.htm?ca=11&w=3

    tai vuotta uudempi, en ole perehtynyt noiden vuosimallien välisiin eroihin.

    https://www.blocket.se/goteborg/Chrysler_300D_Coupe_58_392_Hemi_Aut_67433884.htm?ca=11&w=3

    Komeita laivoja molemmat, autoja joiden muotoja jää katselemaan ihan huomaamattaan.

    IS
     
  5. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    http://www.nettiauto.com/pontiac/silver/7739517
    Hieno kuin mikä ,mutta myyjä kuuluisi näköjään itseoikeutetusti "ihmeellisiä myyjiä"-ketjuun!
    Koskahan tuosta Na:sta saataisiin tuollaiset saatanan arpajaisten pitäjät johonkin huutokauppakeisari-faast and laud-tositöllöön touhuamaan?!
     
  6. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    Tosi hyvä ajatus. Ei tartte maksaa ajoneuvoveroa eikä huolehtia talvirengasasioista.
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu auto on hieno, mutta kohtuu hankalasti ilmeisesti ostettavissa.
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Vittuako ne tonne ees laittaa myyntiin,kun on noin salamyhkäistä,ja huutokaupat on erikseen.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    yks toine mikko tykkää tästä.
  10. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Ainoastaan tyhjä rahapussi rajoittaa autokuumetta nyt. Jenkkien hintatasoon nähden taitaa olla nuo Ruotsin autot jopa edullisia. On muuten ainoa automalli mulle, joka aina lamaannuttaa paikalleen katsomaan kun kuvisaakin moinen näkyy. C tai D kumpi hyvänsä kelpaisi mulle. On nuo muodoiltaan vaan hienoja, eikä tuo tuplakaasari/putsari combo kullan sävyineenkään mun mielestä hassummalta näytä...
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  12. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead


    ehkä ovat yksinäisiä ja etsivät puhelinseuraa.
     
    Karpov tykkää tästä.
  13. palontie

    palontie Double Gearhead


    Ei mitään käryä.
     
  14. Bukero

    Bukero Gearhead

    ainakin se oli meluisa ja tehoton. siinä unohtu äkkiä että wagoneeri oli sentäs alunperin aika luxuslaite. (siihenaikaan)
     
  15. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Konehan noissa Jeepeissä oli Valmetin kai 411b kone, eli 702 Valmetin kone. No traktorikäyttöön suunniteltu kone ei välttämättä ole parhaimmillaan autokäytössä. Kestävä kone, mutta aika mopo eikä tosiaan oikein sivistynyt moottori autokäyttöön.
     
  16. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Cummins-Dodgen omistajana allekirjoitan.:D Traktorin moottorin kapea kierroslukualue ei oikein toimi pikkuautossa. Jatkuvaan täydellä teholla ajoon nuo on suunniteltu ja järeys sekä kestävyys on vähän eri luokkaa kuin pikkuauton moottoreissa.
     
  17. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Niin, 76hv@2200rpm ja vääntö 284Nm@1180rpm.
    Oikein hyvä autokäyttöön...
    Turboversiossa 102hv/353Nm mutta edelleen aika pienillä kierroksilla.
     
  18. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Varmaankin autokäyttöön tarkoitettuun Valmettiin ruuvattiin vähän lisää kierroksia, ehkä jopa 2500-2600 rpm. Ja oli Valmet-Wagoneerissa sentään nelivaihteinen laatikko, kun bensakoneellisissa yleensä oli kolmevaihteinen.
     
  19. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kyllähän se valmetin kone traktorissakin kiertää enemmän, 3000rpm on kierroslukumittarissa ja eräällä 02-valmetilla meni reippaasti ylikin, ihan kohtuullinen savuvanakin jäi jälkeen.
    Omassa traktorissa olevalle 320DS moottorille ilmoitetaan suurin teho 2300 kierroksella mutta sekin menee hiukan yli 3000rpm ja kulkee täydellä kaasulla 38km/h.
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Vääntöä ei lainkaam hassusti. Pitäs olla vaan vaihteita tai helevetin aavikkoperä.

    Paljonhan tollanen jeeppi huuti 80kmh:ssa kierrosta?
     

Kerro tästä muillekin!