Kawasaki S1 S2 S3 H1 ja H2 topic!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja BRAKE DRUM, 26.3.2016.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tosi on, kawassa vielä hienompi ääni mitä muissa kun on jotenkin terävämpi.
     
  2. 2Smokie

    2Smokie 1st gear

    Saako 4 pyttyisellä huudatella? Tässä oma ääninäyte:

    http://vid13.photobucket.com/albums/a275/2smokie/video-1463246021_zpshmy5raqn.mp4

    Oli mulla S2 joskus. Hauska peli, 150 km/h vauhdeissa tuntui että henki lähtee ihan just :D Tein siihen uuden ilmanputsarin jostain keskuspölynimurin suodattimesta ja siitä tuli vähän liian korkea eli ilmanputsarin kotelo oli mallia "avoin". Sen lisäksi yhdestä pakoputkesta lensi huilu maantielle niin otin loputkin pois. Voi herranjumala mitä meteliä se piti! Sillä onnistuin tekemään urani näyttävimmän liikennevalolähdön. Oli vähän kostea keli ja kaasu pohjassa kytkintä ylös. Eturengas meni puoli metriä korkealla pari sataa metriä ja takarengas ulisi koko matkan :)
     
  3. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Joo. Kuolema on läsnä kaikilla 3pyttysillä kawoilla huudattaessa.

    Kaiketi kaikki H1 mallit ja suurin osa S2 maahantuoduista pyöristä on tappanut jonkun.?

    Vähän outo meriitti, mut liikaa tehoa/ajo-ominaisuuksia lienee syynä.

    Itte tykkään tehosta niin paljon, et jos ois varaa, ni omistaisin hornetin ja ydinvoimalan,,, ja pari hemiä. Onhan mulla yamaha V MAX.

    S2 ja H1 kawoista sen verran ,että käytettävissä oleva tehoalue 8500-9000 rpm on niin kapea, että sillä jo pelkästään voi viiltää ranteensa auki.
     
  4. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ne huilut on niissä äänenvaimentemissa elintärkeät. Melu lisääntyy, mutta teho putoaa.

    Joskus varmaan samaan aikaan ku joulupukki syntyi, tehtiin kupartiputkesta "tehopillejä" ku jonku kaverin iskä oli tepi länsivuoren jakarina, ku se ajo kilpaa 500 luokassa ja se kerto meille rakkareille miten 2t moottorit laulaa. Tiiä sitten auttoko ne kuparipillit vai ei. Ei ollu dynoja sillon ei.
     
  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Luulen ettei siinä moottoripyörässä ole mitään vikaa vaan kuskeissa.

    Täälläkin joskus 20 vuotta sitten sai noi keski-ikäset päähänpiston että ostavat jotain tonnisia pyöriä vaikkei ikinä ennen ajanut ja kuolema korjas satoa.

    Samaten kun 16 vuotiaana kännissä lähdetään vetämään, kuten iso osa tekee, ei hyvää jälkeä tule.

    Motskarissa kuskin rooli on vielä korostunut verrattuna autoon.
     
  6. Mika_M

    Mika_M 1st gear

    Oli aika edulliseen hintaan s2 tarjolla reilu vuosi sitten... En sitten ostanut. Nyt pyynnit nousseet yli tonnin
     
  7. TV175

    TV175 1st gear

    (Liikaa voimaa järkeen nähden. Vissiin suzukeissa ja jammuissa ei sitten sitä voimaa ollu, ku ei niistä leskentekijöitä tullu) Kyllä syynä oli kawojen huonot ajo-ominaisuudet, suurin syy vamasti velton rungon, 350 kawalla ei mitään jakoja mutkaisella pätkällä 350 jammuun nähden. Eikä noilla Kawoilla radallakaan pärjätty, kyllä siellä kärjeesä oli muut merkit, lähinnä yamaha. Jopa täällä yhden parjaamat Japanin Jaawatkin hakkasi 250- 350 Kawat. On Kawasaki itelläkin ettei merkkivihasta kysymys, vaan kylmä fakta.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kyllä se perimmäinen vika löytyy aina sieltä kuskista. Itte olen päästellyt pian 7 vuotta suunnilleen jarruttomalla mopolla eikä vielä ole kolissut, eikä kolissut sillonkaan kun se kulkikin joku 70-80.

    Varmaan joku muu olis saanut henkensä tollakin pois jos kerta kawallakin. Saa joku piikkikuski noilla nykypiikeilläkin ittensä vielä tapettua
     
  9. Tumi

    Tumi 3rd gear

  10. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Taidan laittaa S1 Kawan käyntiin ekaa kertaa vissiin 15 vuoteen .
     
  11. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Niinku kuvittelin,et 2T jutskat niinku suzuki kawasaki yamaha ja vissiin jotku muutki, olis ollu rauhassa,,,, mut EI: Kawasaki ja muut 2 tahti vehkeet ei voi olla kimpassa.

    Jawat sucks,,,, ja vissiin kaikki muutkin,,, vissiin ,,,, Kawasaki is the ,,,,,,,,,,Best.
     
  12. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Jawat ja suzukit on vissiin jotain . Paljon puhutaan japanin jaawoista. Varmaan jotain muuta.
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Komeeta että sait kawan käyntiin. Kävitko ajelemassa jo vai koe käyttö vain?
     
  14. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Joku kawa triple veti eilen risteyksen ohi ikatiellä, oli pakko avata visiiri ja kuunnella. Lähdin japsi jaawallani perään siinä toivossa että olisi pysännyt tankkaamaan mutta jatko mokoma matkaansa vaan. Surullinen hymiö (täällä ei ole sellastakaan voi juma....)
     
  15. Tinde612

    Tinde612 1st gear

    Mullakin kokemuksia Kawoista. Ei aiheeseen liittyen, mut eka Kawa oli GA2. 90cc ja pesi mennen tullen kaikkien kaverien piikit. CB honda oli aivan lössi, samoin yamaha rd.. Mulla vakiona kulki mittarin mukaan 140. Vanhemmalla iällä ostin harvinaisen -83 Z 1100 Kawan, keppivetosen, ja sillä päästelin monta iloista ajovuotta :)
     
  16. rb

    rb Double Gearhead

    Mulla hoo kakkonen jäi keväällä hieman vaiheeseen, kun huomasin että pari kaasaria tulvii huolella.

    Eilen sitten päätin, että otan yhden kaasarin irti ja puran siitä neulan malliksi, mutta vika ei ollutkaan neulassa, vaan kohoon oli syöpynyt reikä ja se oli täynnä bensaa!!

    No......... ei kai siinä sitten muuta, kun opettelee tinaamaan...
     
  17. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    S1 keulii kolmoselle asti jos on taitava kaveri kyydissä. Jos taasen ei , ni taas tarvitaan ambulanssia tai sitä jyrkampää vaihtoehtoa.

    Kaikki 2t kawasakit , ts 250 - 750 3 pyttyset vaativat ajajaltaan tiettyjä ominaisuuksia, joista vähäisin ei ollut harkintakyky.
     
  18. Tinde612

    Tinde612 1st gear

    Aivan totta :)
     
  19. rampo63

    rampo63 3rd gear

    30 vuotta purettuna ollut 500 Mach III, jota olen mankunut kohta 20 vuotta ostaakseni.On nyt mulla,,,mutta paljon on matkalle hävinnyt.Yritän nyt kuitenkin ens kesäks jo käyntikuntoon ja viimeistellään sit ku on viimeistelyn aika.Taitaa Panheadi jäädä tänä talvena huonolle huollolle ; )
     
  20. rampo63

    rampo63 3rd gear

    Että jos jollain on osia jouten,,,niin tänne vaan.Itseltä joutais ehken jotain kansia ja lohkoja nyt ainakin ja 350cc etupyörä jarruineen.
     

Kerro tästä muillekin!