rockautosta tilaaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Hertta08, 11.3.2009.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kyräillään mieluummin täällä keskenään.
     
    freetime-cruiser, speedy ja riviera56 tykkäävät tästä.
  2. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Karpovin kommentista on kyllä pakko tykätä,heh. Rockauton toiminta esim. palautusten/ rikkimenneiden suhteen on kokemusteni perusteella varsin mallikasta. Voisihan tuota palautetta kokeilla. Tuo tullimaksu oli vielä pari vuotta sitten muistaakseni ihan automaattinen kun vaan muisti laittaa rastin ruutuun. Helpottaa toimintaa aivan saakelisti kun jää monta postia ja Vantaalla jonottamiset ym. pois.
     
  3. speedy

    speedy Double Gearhead

    Taas vaan tuli todettua kuitenkin, että Rokkiauto se pelasti jälleen! Takapajulan kaupat myy eioota, ja toimitusajat on pitkiä. vaikka kyseessä ei ole taaskaan mitään"kananhammas" palikkaa , mur!
     
  4. pokon

    pokon 1st gear

    Ensimmäinen tilaus rockautosta ja hienosti meni.

    Mutta tullatkaa ihmeessä itse ne paketit, varsinki fedex laitto paketin saapuessa hyvät ohjeet tullaukseen ja paketti lähti samana päivänä jakoon kun tuli maahan, toki tullaisivat puolestani mutta 25€ per tullaus

    Dhl pakettinki olis voinu tulla itse mutta se olis maksanu 40€ että dhl olis luovuttanu tiedot mulle joten se piti antaa niille tullattavaks, perseestä kyllä että tätä ei mainittu missään (varmaan tilausehdoissa pienen pienellä)

    Ups taas kesti vähän kauemmin ku tulli lappu tuli postin kautta mutta sekin maksuton.

    Mun tilaus tuli 5 eri paketissa ja itse tullaamalla säätin noin 100 € kun käytin aikaa 5min. Per tulli ilmoitus
     
  5. Tweety-81

    Tweety-81 Gearhead

    En ole kyllä kertaakaan paljoa säästänyt tulleissa jos olen itse tullannut, joskus jopa päin vastoin, kun yli sadan taalan paketista maksoin ennakkomaksuja 20 taalaa, pari viikkoa myöhemmin samanhintainen paketti itse tullaten melkein kolme kymppiä.
     
  6. speedy

    speedy Double Gearhead

    Just kattelin että mun kotteroon olis hyvin tarjolla edullisiä korjauspeltejä, mutta niiden rahti on jo sitten kokonsa vuoksi pirun kallista. Eikä niitä taida kohtuu hinnalla, kohtuu ajassa saada välittäjienkään kautta ?
     
  7. squide

    squide Gearhead

    Itellä kävi nyt eka kämmi rockauton kanssa. Paketti oli käynnyt Suomessa mutta ei koskaan tullu tullaus/saapumis ilmotusta mulle. Paketti oli lähteny takasin jenkkeihin ja soitettiin rockautoon nii lupas palauttaa rahat tilille ja palautuikin. Sanoivat että suomen päässä ollut ilmeisesti jotain ongelmaa tiedottamisessa mulle. Ihmettelen vaa mikä ongelma ollut ku aikasemmat tilaukset toiminut loistavasti...
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ettei ois suomen päässä ollu vika?
     
  9. squide

    squide Gearhead

    Niin epäilen ite kans
     
  10. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Tullipostissa ja tai postissa ongelma. Nuo perkeleet kun ei lähetä kuin yhden ilmoituksen saapumisesta ja olikohan se 3 viikon jälkeen saapumisesta lähtee takas.
    Seuratkaa niitä trackingejä. Itsellä tullut tullaus ilmoitus postiluukuun 3 päivää paketin takaisin lähettämisen jälkeen.
    Tuolla valmiiksi tullaamisella selvinnee noista ongelmista, koska maksettua pakettia eivät lähetä takaisin. Kuriiri firmojen kanssa ei ongelmia mutta tuo dhl tullaus hinnoittelu periaattesta aiheuttaa itsellä boikotin.
     
  11. ruuteri

    ruuteri 1st gear

    Joo,mulla postin ilmoitus tullauksesta tulee netpostiin ja edellinen ilmo verkkopankista oli menny mailin roskakoriin...
    No onnex tsekkasin ton läh.koodin,josta selvisi et paketti odottaa tullausta...
    Tosin nykyään tulee tsekattua mailin roskiskin.
     
  12. mukko

    mukko 2nd gear

    Viikossa tuli paketti normaalitilauksella, pidän kyllä nopeana.
    Tullissa ja suomen postissahan sit paketti on madellu jo toisen viikon...
    Oli tarjouksessa Caprisen jarruosia niiiin niitähän nyt sit tulee ISO laatikollinen :D
     
  13. ihka

    ihka 2nd gear

    Onko tonne rockautoon jotain alennuskoodia kellään ?
     
  14. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    5028792145082505
     
    ihka tykkää tästä.
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  16. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Tilasin jakopäähilppeet 300C:hen rockautosta. Kamat on käyny suomen tullissa mutta nyt matkalla jo saksassa mukamas :p . Viimeksi laittoivat roinat suoraan Kanadaan.



    [​IMG]
     
  17. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Viimeisin tilaus pikkuhiluja kalleimmalla rahdilla ja verot etukäteen maksettuna: Tavarat ovella 44 tuntia tilauksesta! :rolleyes:
     
  18. Eliminator

    Eliminator 3rd gear

    Tarviis tilata setti osia, eli penkkien pääliset etupenkkeihin ja takapenkkiin, lattiamatto, sisäkattoverhoilu, vinyyli kattoon. Kannattaako tilata erikseen vai könttänä kaikki?
     
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikös se helpoiten selviä kun kokeilet ostoskoriin erilaisia kokoonpanoja? Tullit ja alvit menee prosentuaalisesti kaikesta, joten ne ei enää asiaa muuksi muuta.
     
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ihan tasatahtia tuli paketit Rockautosta ja Kekäleen nettikaupasta (joka mainostaa toimitusta 2-3 arkipäivässä). Perjantaina tilattiin ja eilen noudettiin postista. Tosin Kekäleen paketista ei ollut vielä tullut ilmoitusta, rouva itse seurannasta hokasi että olisi noudettavissa.

    Rockauton osat oli sopivia, Kekäleen kuusista housuista yhdet oli just sopivat ja yhdet niin ettei ne vaihtamalla parane (reisistä tiukat ja vyötäröllä löysää - siis housuissa). Loput sai palauttaa tai vaihtaa eri kokoisiin.

    Meinas pukata OT:ta enemmänkin, mutta kirjoitan toisaalle.
     

Kerro tästä muillekin!