Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Juu näkyy kuvissakin, että laittoa on reilusti. Mutta koska olet viimeksi nähnyt myynnissä tommosen turbolla ja automaatilla? Itelle kun se manuaalisuus karsii paljon vaihtoehtoja. Koska se ei ole vaihtoehto.:D
    Jos mulla vaan olis mahdollisuus, niin tuo olis mun.
     
  2. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Suoraan sanottuna en ole livenä nähnyt ikinä tuollaista :p
    Yhdellä kaverilla oli aikoinaan Nissan/Datsun Laurel ja voi hyvääpäivää sen peltejä. Auto oli Suomessa (tuontiauto) ylimaalattu valkoiseksi, ainoa auto jonka tiedän lahonneen autotallissa vuodessa ajokunnottomaksi. Kori oli kuin reikäjuusto ihan joka paikasta :D

    IS
     
    Muokattu: 25.8.2016
  3. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

  4. palontie

    palontie Double Gearhead

  5. karpo29

    karpo29 3rd gear

    Myyjan nimesta paatellen myyja on nuoruuden kaverini silloinen kundikaveri(ehka 15 vuotta sitten), oli silloin jo rellun harastaja joten uskon etta silla on ollut tuohon joku jarkeenkaypa syy. Nuokin tulee olemaan melkoisia kerailykappaleita lahitulevaisuudessa niin tuskin huvin ja urheilun vuoksi mennyt moista patkimaan. :)
     
  6. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    No kyllä mä sen silloin bongasin,toi nykyinen hinta on "hiukan"suolainen.
     
  8. litres

    litres Gearhead

    Nettiauto id 8059224 onko tiatoo minkälainen elämä tolla on ollut?
    Ford Fairmont
     
    Muokattu: 2.9.2016
  9. Jakkehh

    Jakkehh 2nd gear

  10. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Jotakin tietoa on. Oli mulla useamman vuoden.
    Myyty uutena jonnekin Salon seudulle, josta ostin sen käsittääkseni toiselta omistajalta muistaaksen n. 130 tuhatta ajettuna.
    Vaihdoin tuohon matalammat Mustangin alustasarjan jouset, olikohan Performerin imarin, 500 cfm nelikurkkuisen kaasarin, Mustangin shorty peltisarjat, ja tuplaputket. Putkisto tuohon on sen jälkeen taidettu tehdä vähän siistimmin, kuin mitä se minun jäljiltä jäi.
    Laatikkoon minun aikana vaihdettiin levyt ja pannat ja samalla vaihtui vähän korkeamman stallin turbiini, mutta näkyy ilmoituksen mukaan laatikko olleen pöydällä uudestaan...
    Pohjaakin on vähän hitsailtu, Fox kopan tyypilliseen paikkaan tuli- ja pohjapellin taitteeseen on laitettu molempiin jalkatiloihin pienet paikat, muutoin oli ainakin silloin vielä hyväpeltinen.
    Multa lähti muutama vuosi sitten Kaakkois-Suomeen, ja Nettiauton ilmoituksia, mitä olen huomannut, niin ollut sen jälkeen ainakin Tampereen seudullakin.
    Hintaa näkyy kasvaneen n. tonnin lisää siihen, millä aikanaan multa lähti. :cool:
     
  11. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Muokattu: 2.9.2016
  12. teddy99

    teddy99 Gearhead

    Parkanoon tullut talvi aikaisin....

    MTM Targa ? Onkohan joku oikeasti taistellut läpi byrokratian ja rekisteröinyt omavalmiste auton, vaiko sittenkin 70-luvun Mercedes kanta-autona? Rakennettu ilmeisesti 1984?

    Ohjaamon sijainti suhteessa akseleihin ja perän muoto viittaa vanhaan SL Mersuun, mutta ei kai kukaan täysjärkinen olisi Kekkosen ajan Suomessa mennyt pilkkomaan SL Mersua....? Ne harvat maassa olleet SL:t maksoi siihen aikaan melkein omakotitalon verran.....

    http://www.nettiauto.com/muu-merkki/muu-malli/8266412
     
  13. 455STW

    455STW Gearhead

  14. Minimies

    Minimies 3rd gear

  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mikä parasta -edullisen hinnan lisäksi tietysti- on myynti-ilmoitukseen panostettu vaiva, jotta mahdollinen ostajakandidaatti tietää heti kättelyssä mihin hinta perustuu. :confused:

    Mikä lie hupi-ilmoitus... Veikkaisin että todellisuudessa kun tuon hintapyynnin puolittais ja ottais siitäkin vielä nollan pois perästä, niin hinta saattais EHKÄ olla jo sielläpäin että joku saattais kenties kiinnostua...
     
  16. Solvent

    Solvent 3rd gear

  17. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Autosta en tiedä mitään, mutta varsin rehellisen oloinen autokauppias, menee kyllä yleisyydessä samaan osastoon ruotsalaisten sotasankareiden kanssa :p...
     
  18. Charger-73

    Charger-73 3rd gear

    Tarjoaa rahoitusta tuolle alkaen 231,26€/kk... Varsin hyvä tarjous sanoisin...

    Laina-aika taitaa venyä aika pitkäksi... ;)
     
  19. 440Mag

    440Mag Gearhead

  20. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

Kerro tästä muillekin!