-68 devillen lämmityslaitteen paluuletku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Cnn, 5.9.2016.

  1. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Elikkäs menee -68 devillestä syyläri vaihtoon, ja ihmetystä herättää lähinnä yks asia. Eli kun vakio syylärissä on lämppärin kennon paluuletkun paikka siinä kyljessä. Ja uusissa ei tuota enää missään ole. Eli onko jollain kokemusta tai ajatusta mihin tuo tulisi nyt tässä 472 koneessa liittää? Toinen letku on kuitenkin vesipumpussa kiinni.
     
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    ennen kuuma lähti imusarjasta ja paluu oli pumpulle,uudemmissa vasta oon nähnyt syylärille meneviä,ainakin mitä itsellä on ollut.68 caddyä ei kyllä ole muita saman ikäisiä kyllä
     
  3. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Vuoden -87 chevyn 305 koneessa lähti imusarjalta. Tässä tosiaan paluuletku kiinni syylärissä. Ja kun tuota mahdollisuutta ei enää nykypäivän jäähdyttimissä ole, niin jossainhan on oltava paikka tuolle paluuletkulle??
     
  4. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

  5. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Saattaa olla näinkin että on lohkossa, jotenkin vain muistin sen olevan pumpussa. Ja en ole vielä ostanut, Rockautosta kun katsoo -68 vuosimallin kohdalta niin tarjoaa vain yhtä vaihtoehtoa. Ja vielä maininnalla että ilman paluuletkun paikkaa. Miksi sitten -70 malliin on noin monta vaihtoehtoa? Missä ero? Vai onko missään??
     
  6. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Jeps. Olikin mystinen juttu 68 ja 69:siin tarjoaa vain yhtä vaihtoehtoa syyläriksi ja 70:seen useampaa. Kaikissa kuitenkin sama pata. Vesipumppukin näyttää samalta kaikissa. Ota mitat ja kysy sen mukaa. Mielestäni koneessa ei ole extra paikkaa vesiletkulle
     
  7. Cnn

    Cnn 3rd gear

    Jossain Ameriikan poikain foorumilla oli juttua ja jopa kuvakin että vänkärin puolen sylinterikannen takana pitäis olla paikka paluuletkulle. En tosin perehtynyt juttuun vielä sen tarkemmin. Mutta pitää perehtyä tuonkin paikkaansa pitävyyteen...
     

Kerro tästä muillekin!