440:een parempi ecu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja mickey, 13.9.2016.

  1. mickey

    mickey Gearhead

    Juu elikkäs nyt, n.500hp. sixpack ja rpm kannet, 11.5 ruttu. Tarviis saada parempi ecu. Olis tarkoitus museoida vielä lähitulevaisuudessa, jotenka suuret ohjelmoitavat boxit ja crank triggerit täytyy unohtaa. En enää luota noihin "alkuperäisiin" Mexico china orange chromi boxeihin. Onko jengillä kokemusta rev n natorista?
     
    Muokattu: 13.9.2016
  2. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mulla ollu museomopareis akkutelineen alle piilotettuna ihan msd:n 6al boksia. Riittäny b-kopassa tonne 10-11s väliin stripillä ja toimii ihan vakio kärjettömän jakajan kanssa.

    Kyllä tosin esim. ehjä kromiboksikin ajaa asiansa yhtälailla jos ei rajoitinta tartte.
     
  3. mickey

    mickey Gearhead

    Se on toinen mitä oon miettinyt toi msd6 digital, jossa saa rajoittimen kätevästi säädettyä. Mutta mites toi multispark alle 3000rpm sekoittaako se alkuperöisen kiekkamittarin toiminnan, Tarviiko sit vielä sen lisäboxin et rundimittari toimii? -70 sarkkerissa...
     
  4. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Mä oon ajellu Rev-n-nator:n kanssa kolmisen vuotta ilman ongelmia. Ei tarvi vedellä ylimääräsii piuhoja. Rajottimen saa säädettyy 500rpm välein. Bolt on ja kumit tonttiin...;)
     

Kerro tästä muillekin!