Rengaskontti ostospaikka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja WBBC, 23.9.2016.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Kallis paikka ostaa merkkirenkaita. Tuurillaan joku halpa täky voi löytyä.
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Juu, saisihan renkaita mistä vaan halvalla, mutta 215/70-16 kokoisia ympärivuotisia ei ole joka rengasliikkeen hyllyssä. Tuolla olisi. Juurikin nuo Michelin Latitude Cross - renkaat, joita on pataljoonan hevosmiehet kehuneet.
     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mä oon tuolta joskus jotain tilannut ja ei mitään ongelmaa. Tekee muistaakseni jonkinlaista yhteistyötä paikallisen Pirkkalan rengaskaupan kanssa ja ne sitä mulle suosittelikin
     
  5. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Tilailin pari vuotta sitten mutikat noilta, ja myöhemmin vielä yhden vararenkaaksi. Hyvin toimi.
     
  6. wahoo

    wahoo Gearhead

    Tuli pari vuotta sitten sieltä kitkat, hyvin pelas systeemit!
     
  7. Siltalankulma

    Siltalankulma 1st gear

    Olen myös tilannut sieltä ja tuli mitä tilasi. Toimitusajat on vähän optimistisia, kestää todennäköisesti vähän kauemmin.
     
  8. cdi

    cdi Double Gearhead

  9. J.J.

    J.J. Gearhead

    Camskill uk on hyvä kun saa y-tunnuksella suoraan ilman veroja. Muutenki ihan hyvät hinnat.
     
  10. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Prätkän renkaita tilasin muistaakseni tuolta Rengaskontista; kun sain lähetyksen seurantakoodin niin ne lähti Puolasta ??
     

Kerro tästä muillekin!