verhoilunahat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja BBC, 10.9.2016.

  1. BBC

    BBC Guest

    Ostin juuri Bangkokista itselle huippulaatuista 1,00mm verhoiluhahkaa ja muutaman alligaattorin pyrstönahan. (Huonoakin olen suomesta saanut, josta väri lähtee,....)

    Jos kiinnostaa nahka, niin minulla nyt sopivat tukkurit, rahtiyhteys suomeen ja henkilö joka minulle hoitaa Bangkok päässä asiat.

    Kyselyt sähköpostiin. 10neliötä itselleni huippulaatuista nahkaa tulossa laukussa Suomeen.
    Kuvia tulee myöhemmin kun saan laitettua niitä koneelle.
    käärmeen nahkaa, allig., härkää,.... You name it.

    auliz@kotinet.com

    T.aulis
     
    Valvojamuokkaus: 10.9.2016
  2. BBC

    BBC Guest

    pari räpsyä

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Valvojamuokkaus: 10.9.2016
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Hintahan se kiinnostaa paljonkin varmasti

    Eikä sit mitään alkaen hintoja

    Tyyliin pyyttoni alk 100e
    Sit tulee totuus et se satasen pyyttoni on joku 30cm rääpäle
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :D:D:D
    Neliöhinta kertois varmaan aika hyvin.
    Voi olla joku 9 metrinen kärmeksennahkakin aika hinnoissaan..:eek:
     
  5. bathory

    bathory Gearhead

    Joskus aikoinaan oli ainakin kiellettyä tilailla alligaattorinnahkaa. Ainakin Tullin sivujen mukaan.

    Edit. Onko tietoa alkuperästä, että onko hakattu kuoliaaksi vai luonnollisesti menneet. Tuli mieleen kun ainakin kalkkarokäärmeennahkaa saa ostettua ihan roadkilleinä.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Olikohan Laosissa tai Vietnamissa laki jossa saa kuolemantuomion, jos tappaa tiikerin ja ottaa siitä turkin.

    Ja hyvä laki onkin.
     
  7. bathory

    bathory Gearhead

    On todella hyvä. On muuten todella yököttäviä ne kuvat kun tulee vastaan välillä kun turisti menee afrikkaan ampumaan norsun ja ylpeänä kuvauttaa itsensä sen vieressä.
     
  8. BBC

    BBC Guest

    Thaimaassa ainakin kroko nahat on kauppatavaraa, koska ei ole rauhoitettu ja niitä oikein kasvatetaan farmeilla. Kai ne on laittomia tuoda suomeen, luulisin.

    Itse ostin reilun 11neliötä ruskeaa 1mm nahkaa itselle (läpivärjättyä). maksoi jotain 250e.
    En muista paljon nuo käärmeen nahat oli, mutta ei kalliita.
    Tinkasin muutaman kroko pyrstönahan kaupan päälle, tosin ei ne mitään 2metrisiä ole vaan yksi pidempi, pari lyhempää.

    Rahti voi olla ongelma, UPS ainakin pyysi liikaa. Pitäs kysyä paljonko postipaketti maksaa.
    Nuo 2 isoa härän vuotaa mitkä itse ostin painoi n. 6kg. Meidän posti on edukas, jos lähetän jenkkeihin tms. 6kg niin maksaa jotain 60e -70e, mutta nuista riisinviljelijöistä en tiedä.
     
  9. 1300TI

    1300TI 2nd gear

    Saahan sitä tilailla, mutta aikamoinen riski on, että tuollaiset aasialaiset eläintarvikkeet jäävät EU:n rajalle tai Suomen tulliin ilman erikoisempia lupia, sama koskee oikeastaan onneksi myös eksoottista puutavaraa, vaikka toki sitäkin Suomeen salakuljetetaan tietyille firmoille ja ne rautakaupan puutarhakalusteet harvoin ovat ihan aikuisten oikeasti FSC-leimattuja vaikka joku tarra olisi laitettukin. No, joo...
     

Kerro tästä muillekin!