Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. hateju

    hateju 1st gear

    Niinhän niissä sanotaan.
    Eilen juttelin yhen kaverin kanssa oli -08 ford f250 ei toiminut siinäkään se feature.
    Ei kyllä muistanut minkä valmistajan laite oli.
    Ja just tuo uudempi dmax on kinkkinen. Ja tästä ei kyllä cruisea poisteta niin kuin vanhasta...
    Eikö täällä ole kellään tuota 2011 ja uudempaa että kuinka on toteutettu? Ja toimiiko joku tuner tuohon lml:ään..?
     
  2. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Ainaki lly.ssä nopeudenrajoitin onnistuu. Sen takia ostinki tuon.
     
  3. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Kyllä Edgen sivuilla lukee esim LML koneeseen CTS saa nopeudenrajoittimen.
     
  4. hateju

    hateju 1st gear

    Niin siellä lukee. Muttei kuuleman mukaan toimi. Ja jos toimii niin cruise on pois sitten...
    Pitäs nyt sitten osata valita kerralla oikeat romut tuohon.
    Deletehommat niinkin onnistuu.
    No kai se on helppo näppäillä aina tilanteeseen sopivaksi. Niin kuin jos sattuu ajeleen ruotsissa...
     
  5. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Foordi jutut erikseen. Edge tilaukseen ja jos ei toimi niin laittaisin suoraan edgelle sähköpostia. Eiköhän niillä ole vastaus moiseen. Ja jotenki nyt en usko etteikö toimis jos valmistaja väittää sivuilla että toimii.
     
  6. hateju

    hateju 1st gear

    Joo pitänee kysellä edgeltä suoraa kuin on..
    Tietty joku vastaa just niin kuin haluan että toimii.
    Keskustelu dtechin kanssa aiheesta kesken....
    Edgeltä vastattiin. Ei onnistu. Ei toimi nopeuden rajoitus. Ainoastaan voi nostaa korkeammalle kuin vakio 100 mailia.
     
    Muokattu: 21.10.2016
  7. hateju

    hateju 1st gear

    Näyttää hommat kallistuvan efi live hommiksi. Sinne sitten niin monta karttaa että on joka hommaan oikea saatavilla.
     
  8. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Oho. Aikas jännä, noh hyvä tietää. Efi live on varmasti hyvä, uskoisin että vähä monimutkaisempi käyttää mutta kuulemma egr deletointi onnistuu.. Itte tarvis kans Efin..

    Muutes missä lämmöissä porukoilla duramaxit pyörii ajossa? Tarkemmin LLY.T?
     
  9. hateju

    hateju 1st gear

    Mulla se -06 nosti talvella ja kevyessä ajossa mittarin siihen 1/4 asteikolla ja kuumalla kesäkelillä kärryn kanssa jopa 1/2
    Onkohan se eka joku 160F ja puoliväli rapea 200F
     
  10. ville400

    ville400 2nd gear

    mun ei kyl lämpene ilman webastoa tai peräkärryä yli 160
     
  11. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Nojoo.. Hieman yli 1/4 on n. 80 c siinä mulla pyörii.. Ko oli kannentiivisteet sökönä oli 87c matka ajossa. Jos ei nouse yli 160f niin termarit on varmasti sökönä. Niiden pitäis aueta 195F.ssä.
     
  12. ville400

    ville400 2nd gear

    sehän tarkottais että termarit koko ajan auki, ja miks ne sit alkais tomimaan kun rasitusta tulee
     
  13. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Lämpeneehän se kone vaikka termarit oliski koko ajan auki. Tosiaan vain vähän.
     
  14. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Vittujen kevät ko muuttavat nuita takavaloja toimimaan euro säännöillä ja vielä rosvoliittimillä. Prkl!
    Sillon siis ko tuovat maahan..
     
  15. hateju

    hateju 1st gear

    Sama perkeleen remontti oli mulla vanhassa. Joutu tinaileen yhen illan aika ahkerasti.
    Onneksi saa tehä ite itelle tuohon uuteen tulokkaaseen kunnolla hommat.
     
  16. hateju

    hateju 1st gear

    Onkohan tuohon -11 -14 malliin jotain "euro" eli e-hyväksyttyjä valoja edes tarjolla...
    Muutamat mitä nähny suomessa on ihan dot valoilla punaiset takavilkut yms.
     
  17. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Kyllä minun tietääkseni DOT valot kelpaa, ei sinun niitä tarvi vaihtaa! ainut vain että vaatiiko ne näissä kuorma.autoissa keltaisen vilkun taakse? mulla on laitettu keltaiset polttimot pakkivalon tilalle ja siinä on vilkut.
     
    hateju ja smgt tykkäävät tästä.
  18. juunas

    juunas 1st gear

    Täälläkin kansiremontti menossa. Jännä vaikka 3 vuotta sitten tehty ja sillon tehty kannet uusiksi ja arpin pultit. Ei oo kansipahvissa mitään selkeitä palamisen merkkejä mutta suuttimia irrottaessa lähti mukaan yksi holkki ja vieläpä aika kevyesti,olisiko tästä vuotanut?? Uusinko nyt kaikki vai vaan tuon yhden? Ja tässä samallahan olisi sama käyttää suuttimet tarkistuksessa, Paljonkohan kustantaa ja ketkä tekee?
     
  19. fudge85

    fudge85 Gearhead

    Totta nuo ny pitäis pitempään kestää ko 3 vuotta! mulla 340 000km ajettu ja nyt vasta meni..
     
  20. ville400

    ville400 2nd gear

    ei kuulu kyl kansiremonttia noin usein tehdä mut niis suutin remonteissa aina kaikki palikat uutta ja sit ei mitään kiinan paskaa
     

Kerro tästä muillekin!