4l80e limp mode

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Vasaramies, 23.10.2016.

  1. Vasaramies

    Vasaramies 1st gear

    Terves. Taas.

    Olen nyt rempannut tuon minun 4l80e laatikon aivan kokonaan. Loota on nyt autossa ja vaihtaa nätisti mutta menee pienen ajelun jälkeen limppiin. Päävirrat kun käyttää pois niin taas peuhaa hyvin mutta jonkin ajan päästä tekee saman. Nyt näyttäisi siltä että D:llä ei tee saa mutta kun OD:n laittaa päälle niin alkaa vikomaan?
    Alkaa pikkuhiljaa usko loppumaan tuon kamppeen kanssa. Laatikkoon on vaihdettu:
    -kitkat
    -raudat
    -tiivisteet
    -helat
    -solenoidit
    -johtosarja sisälle
    -painelevy
    -nopeusanturit
    +asennettu shiftkit.

    Auto on -94 g30 vani ja 6.2 kone

    Antaa koodit 85 ja 87
     
  2. tabs

    tabs Gearhead

    Nopeus antureihin nuo koodit viittaa. Tarkista ettei ole mujua tai metallia antureissa. Ehjän anturin pitäis muistaakseni näyttää jotain 1000-2000 omin luokkaa mitatessa.
     

Kerro tästä muillekin!