taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    joo tais kaikki 3-ilmoitusta olla? ne fokusmedian jantterit ei oo osannu siirtää ilmoituksia tuolta v8marketin puolelta lehteen kun tuo on niin paska tuo marketti;) näin ainakin lukenut että lehteen tulisi jatkossa osa tuolta tämän sivuston marketin ilmotuksista?
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jep. 1 auto..
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Minä muistaakseni siellä jossain uudistusketjussa tätä asiaa kysyin ja käsitin nimenomaan niin, että täältä sähköisestä ei siirretä mitään lehteen. Minun mielestä kyllä olisi parempi nimenomaan niin, että siirrettäisiin. Tai ilmoittaja voisi laittaa rastin, että saa laittaa lehteen.
     
    mirage tykkää tästä.
  4. jariha

    jariha Double Gearhead

    eilen just big wheelsin tapahtumalehdestä luin että jatkossa od:lla v8marketissa julkastuja ilmoituksia poimittaisi myös lehteen?
     
  5. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Tota moottorin tunkemista "konttoriin" olen itsekin ajoittain ihmetellyt. Auton kohdalla kun tuo "konttori" on jotain ihan muuta kuin se missä moottori normaalisti majailee.

    Entraamisen merkityksen kyllä itse tunnistan. Paras olisi kyllä jättää nämä vastaavat ilmaisut kokonaan pois, jättäisi huomattavasti ammattimaisemman vaikutelman.
     
  6. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Täällä OD:n konttorissa ollaan kyllä pohdittu entraamista siihen malliin, että jatkossa OD:n V8 Marketin puolelta poimitaan ilmoituksia V8-Magazinen V8 Marketiin.
     
    mirage ja toyopet tykkäävät tästä.
  7. bootsi

    bootsi Gearhead

    KERRANKIN lehti ajoissa laatikossa....
    mutta onko tuo paperin laatu vaihtunut paskempaan, vai kuvittelenko vaan?
     
  8. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Mulla ei ollu looraas uutta v8.:mad: No huomenna uudella innolla kattomaan.
     
  9. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Eilen tuli, ja ehjänä muoveissa.. lukemistakin oli .)
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Eilenhän tuo tuli ja ihan ajallaan kuten aina :cool:

    Hieno juttu Äyräväisen Continental:sta, vaatimattomasti 10 sivua, vaikka pintaraapaisuhan se vasta on :cool:
    Siitä autostahan riittäisi juttua ja hienoja yksityiskohtia pelkästään yhteen kokonaiseen numeroon :D

    Täytyy lukea viikonloppuna loppuun.
     
  11. splitti

    splitti 2nd gear

    Yksi viime aikojen merkittävimpiä rakennelmia tässä maassa. Juttu ihan ok, vaikka omasta puolesta olis voinut tosiaan vaikka tehdä oman Special numeron tälle autolle. Kuvat oli kyllä aika onnettomat, niin kuin julkaisun tyyliin sopii. Mutta hieno homma, että sai vähän valoa pimeään syksyyn.
     
  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ansiokas juttu Continentalista, tosin yksi asiavirhe löytyi: Ilmajousituksen säätäminen auton liikkuessa ei vaikuta katsastukseen.

    Vinkki toimitukselle: Enemmän asiaa, vähemmän lässytystä. Siitä tilaajat maksaa.


    EDIT: On tullut lisäys että korkeus ei saa olla säädettävissä ajon aikana.
     
    Muokattu: 16.11.2016
    jorkki107 tykkää tästä.
  13. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Pukkasi tilaamatta mainosta sähköpostiin, kera kerrassaan amatöörimäisen ja lapsellisen äänestyksen maailman parhaasta automerkistä. Valmiina vastausvaihtoehtoina osa jenkkimerkeistä ja Jaguar.
     
  14. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tapsan Hudson! :cool:
     
    Chevy ´53 tykkää tästä.
  15. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tupsahti laatikkoon ilmainen(itse tilattu) näyte..
    Sen alustavan tavailun jälkeen oli pakko laittaa tilaus 45€/10nroa.. Ei olekaan V8:a tullut mulle kotiin -93 jälkeen. Katotaas pystyvätkö nyt vakuuttamaan tekijänlahjoillaan..
     
  16. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Muuten hyvä lehti ja jutut, mutta en tykkää kun jokaisen tyypin "lempinimi" on ympätty etu- ja sukunimen väliin.
    No, makuasia. Joku tykkää, joku ei...
     
  17. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    Ihan en allekirjoita noitten juttujen todenperäisyyttä :) Toki haastateltavankin pitäisi antaa oikeata tietoa,mutta muutaman kerran olen törmännyt "pikkaisen" väritettyhin tarinoihin.Jutut on välillä ihan pitkin v****a...
    Ja sen kummin erittelemättä, antavat entisistä omistajista yms.. usein dillejen(osaamattomien ) kuvan
     
  18. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Hudsoni oli hyvä ja mielenkiintoinen juttu, mutta mitään muuta luettavaa tuossa lehdessä ei itelle oikein ollutkaan, joten ihan hyvä että oli viimeinen numero ja tilaus päättyi.
     
  19. impala67

    impala67 Double Gearhead

    ihan kelpo nro taas, mielestäni. klinkloni on ihan maukas, kun lähtökohta on niin suoraan sanottuna huvittavan aristokraattinen ja brittiläinen. kyllä mun mielestä kuvat hyviä oli, mutta en olekaan valokuvaaja. hudsoni toimi mainiosti vastapainona enemmän kansantajuisena harrastekohteena ja toteutuksena. molemmat mielestäni yhtä hienoja, omalla tavallaan. oma vikanne kun ette ilmoita v8 marketissa, mitäs sitä itkette. ei se lehteen ilmoitukseen laittaminen vaadi edes postimerkkiä, pelkkää klikkailua ja digikuvan liittämisen. liian vaativaa suurimmalle osalle...
     
  20. hyde

    hyde Gearhead

    Ei pukannut ei. Alkoi viime numeron kohdalta että ei numeroa enään tullut vaikka tilaus voimassa vuoden loppuun. Asiakaspalvelu lupasi laittaa uuden numeron tulemaan ihan spesiaalina mutta ei näkynyt sitäkään.Taas viikon päästä kyselin ja lupasivat laittaa taas uusimman numeron spesiaalina. No tulihan se sitten runsas pari viikkoa ilmestymispäivästä.
    Ei ole sitten näkynyt jälleen tätä viimeistäkään numeroa joten kerjäämiseksi asiakaspalvelusta se taas menee..'Saisinko tilaamani lehden please'.
    Tähän mennessä tullut aina ajallaan ja ei oikein voi postinkaan piikkiin laittaa kun muu posti mm. kilpaileva alan julkaisu tulee päivälleen.
     

Kerro tästä muillekin!