Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. K_Sa

    K_Sa Gearhead

  2. asperiini

    asperiini Gearhead

    1973 mallinen 9-hengen farkku 512 cid isolohkolla on mulla myytävänä tuolla V8 marketin puolella. Patinoitunut, ruosteeton ja on vähän vielä puuhattavaakin jollekin jolla on virtaa enemmän kuin mulla.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  6. TompSa

    TompSa 2nd gear

    Hiljaisessa myynnissä hetken mielihäiriössä ois nyt mulla -72 2dHt Monaco 400cid, museokilvissä.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Aika tiukassa on 1970 Sport Fury Coupet. Kohta puoli vuotta kyttäystä takana eikä mitään järkevää ole sattunut kohdalle.
     
  8. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Räyskälä Vintage Drags 2016 parkkialueella oli mm tuollaiset fuselaget

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Muokattu: 9.6.2017
  9. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Kelpaisko jollekki -69 300:en takaloosterin kansi? sama kansi käy muihinkin fuselage chryslereihin 69-71

    Hyvää: käytännössä täysin lommoton yksilö.

    Huonoa: sisärakenteet lahonnu paikoittain. Pahimmat takana huulen alueella. myös huuli täytyis tehdä parin sentin korkeudelle asti uusiks. pinnalla pari kämmenen kokoista karkeahkoa pintaruosteläiskää, ei kuitenkaan puhki.

    Tee-se-itse-peltisepälle ihan tehtävissä oleva projekti.

    Saa hakea ilmaseks ja keitän kahvit kaupanpäälle jos hakija on puheliasta sorttia.

    Ei oo tilaa säilöä eikä hannis kiikuttaa romulavalle.

    Kuvia saa pyynnöstä
     
  10. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Kiinnostaisi!
    Paiskaisitko kuvan soppa79@gmail.com niin näkis oisko parempi ja saman mallinen kuin oma).

    Ja missä?
     
  11. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Ainiin eli Valkeakoskella. käyn ottamassa muutaman kuvan ja laitan spostilla tässä päivän mittaan
     
  12. soppa79

    soppa79 Gearhead

    Kiitos fotoista, aika samanlainen itsellä joten ei helpota omia hommia...
     
  13. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Lainataan vähän ketjua jos kukaan ei pahastu?

    Carter bbd vuodelta 1968, 383cid päältä. Niitä näissä uudemmissakin vielä lienee.

    Pitäisi saada mahdollisesti suuttimet ja metering rodit. Jos tietoa osista tai käykö jostain muualta niin otan vastaan mielelläni.
     
  15. Vallu

    Vallu Gearhead

    Mulla taitaisi olla '71 vuoden bbd varastossa joutilaana. Mahtaisko siitä käydä?
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En oo varma vaihtuko se just noihin aikoihin vai ei. Jouduin tuon 2bbl projektin hylkäämään kun pitää saada auto ajoon pian.
     
  17. soppa79

    soppa79 Gearhead

  18. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Muokattu: 24.2.2017
  19. MiskaO

    MiskaO 1st gear

    Tiedän, että tämä ei ole myyntipalsta, mutta aihe on nyt niin osuva, että pakko kysyä, että olisiko kenelläkään ns. hiljaisessa myynnissä siistiä -69-70 avo 300:sta..?
    Tarjoa rohkeasti!
    0407222675

    Ylläpito poistakoon ilmoituksen tarvittaessa.
     
  20. soppa79

    soppa79 Gearhead

Kerro tästä muillekin!