MGOC kauppa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'M.G. Car Club of Finland ry', aloittaja kiki, 28.12.2008.

  1. kiki

    kiki 1st gear

    MG Owners Clubilla on nettimyymälä kaikenlaiselle krääsälle ja taitaa olla osiakin...

    Sivulla http://www9.mgcars.org.uk/cgi-bin/gen5? ... &mode=main sanotaan että se on tarkoitettu klubin jäsenille ja siellä on luettelo MG-klubeja ympäri maailmaa. Niiden jäsenet saavat kai tilata sieltä.

    Suomen klubia ei siellä mainita. Onko niin, että meikäläiset eivät voi ostaa sieltä tavaraa silkalla rahalla?
     
  2. mga-tomi

    mga-tomi 3rd gear

    Kannattaa kysyä myyjältä. Muistaakseni olen joskus ostanut Owner's Clubilta osia tai ainakin saanut tarjouksen. MGCCF on tietojeni mukaan affiliated clubi. Onwer's clubin lehdessä "Enjoying MG" on ollut meikäläisen nimi ollut suomen yhteyshenkilönä jo pitkään. Ehkä netistä on vain jäänyt MGCCF:n tiedot pois.
     
  3. Minilite

    Minilite 1st gear

    jos tarkoitat silkalla rahalla tilisiirtoa, niin yleensä britit ei jostain syystä ilmoittele pankkiyhteystietojaan vaan maksuväline on luottokortti.
     
  4. kiki

    kiki 1st gear

    Sain tällaisen vastauksen: "You can order from our website. Just enter your car club membership number." Nyt on tyhmän kysymyksen vuoro. Mistäs näenkään jäsennumeroni :oops: ?
     
  5. mga-tomi

    mga-tomi 3rd gear

    kokeile:
    AFF97

    tämä tunnus on ENJOYING MG -lehdessä, joka tulee Suomen MG-klubille
     
  6. kiki

    kiki 1st gear

    Se toimi! Kiitos.
     
  7. aarteinen

    aarteinen 3rd gear

    Tarkennetaanpa tämä tilanne ajantasaiseksi. Silloin tällöin olen hommannut tavaraa MGOC:n verkkokaupasta. Olen käyttänyt tuota AFF97-asiakasnumeroa, mutta nyt toimituksessa meni puhelinnumerot hieman sekaisin, niin olin sitten spostijuttusissa MGOC:n Andrew Hooperin kanssa. Hän selvitti, että tuo "AFF97" on Lundellin Tomin asiakasnumero ja että MGCCF:llä ei ole sen kummempaa yleistä numeroa. Asiakasnumeroa käytetään vain osoite- tms- tietojen hakuun asiakasrekisteristä.

    Kyllä sieltä tilata voi, tekevät tilaajalle sitten eka kerralla asiakasnumeron, jota voi käyttää jatkossa. Alennuksia ei tule, vaikka olisi minkä kerhon jäsen.

    Kauppa on sinänsä luotettava, perus-MG-tavaraa, ei hifiä. Kerran tuli penkkiin rikkinäinen diaphgram, mutta spostilla selitin ja lähettivät uuden. Luottokortti käy, PayPallista en ole kysellyt. Kyse on siis tästä sivustosta: http://www.mgocspares.co.uk/acatalog/sec_mgb.html - niillä on myös accessories-osasto eli http://www.mgocspares.co.uk/acatalog/MGOC_Accessories.html
     

Kerro tästä muillekin!