TH700 mystinen vika

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mpp, 21.2.2017.

  1. mpp

    mpp 3rd gear

    Juuri rempattu th7oo -89 kaikki uutta corvette servo+.500 boost. kuulat pitäis olla kohillaan venttiilikoneistos 2 ja pellin yläpuolel 4.tv vaijeri ok karat liikkuu ok.mutta lähtee liikkeelle 2:lla ja vaihtaa 4:lle asti. eikä vaihda pienempää.kepistä menee kaikki ok.mitähän on voitu sössiä.ihmettelin kun venttiilikoneistossa oli 3+5 kuulaa niinku vanhemmissa.koitin niinkin mutta sama juttu.loota ei ole ollut mulla aikasemmin ajossa.onko jollekkin tullut eteen moista.että vois hakea vikaa.
     
  2. rb

    rb Double Gearhead

    Sorry mpp.

    Sun juttua lukiessa tuli mieleen, että miksi kiikutin oman laatikon tuonne Naantalin suunnalle korjattavaksi....
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Mulla oli vähän samantapaista ongelmaa -91 farkkucapricen laatikossa, johon oli viritykset tehty hyväksi todetulla reseptillä.
    Laatikon tehnyt "frank" selvitteli asiaa ja kyseisessä lootassa ei toimi välttämättä samat viritykset kuin corveten ja camaron vastaavissa.
    Asia korjaantui boost valven "entisöinnillä".
     
  4. rautapää

    rautapää 3rd gear

    ???
     
  5. Petri R.

    Petri R. Double Gearhead

  6. rb

    rb Double Gearhead

    Sitä vaan, että jos mä alkaisin puuhaamaan automaattilaatikon kanssa, niin siinä voisi käydä samalla lailla, kun keskustelun aloittajalle.

    Tai vielä pahemmin, ettei se liikkus millään vaihteella mihinkään ja siks mä oon ulkoistanut ne jutut ammattilaisille.
     
  7. rautapää

    rautapää 3rd gear

    No juu, ei lihava sähkömies ymmärtänyt mitä tarkotit tuli meinaan just Naantalin kupeesta pari TH laatikkoo tänne synkkään itään. Ja homma pelas hienosti.
     

Kerro tästä muillekin!