Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eipä tainut olla säätöjä muualla.
    Ja tasaa kyllä automaattisesti, jos vaijerit liikkuu.
    Ihmeen hyvin tuo säilyy toimintakuntoisena, vaikka käyttö on olematonta.
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Lähteekö sähköikkunoiden ja keskuslukituksen kytkimet ihan kampeamalla irti vai onko otettava ovipahvi irti?
     
  3. Sneik

    Sneik 1st gear

    Tuli vastaan autokaupolla chevy suburban joka oli rekisteröity 2 paikkaiseksi. Takapenkit kuitenkin oli paikallaan. Ilmeisesti pystyy muutoskatsastamaan 5 paikkaseksi? vaikuttaako se esim veroihin ja miksi ylipäätään on 2 paikkaseksi rekisteröity?
     
  4. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Ei vaikuta veroihin jos kuorma-auto jos joku muu niin vaikuttaa.

    Jos esim paku ja jäät kiinni siitä että on takapenkki eikä leimattu niin voi tulla takautyvasti verot maksuun korotuksen kanssa.
     
  5. Sneik

    Sneik 1st gear

    Kevyt ka ja suomiauto. Eikä trafin tiedoissa merkintää muutoksesta nii ihmettelin onko tullut virhe jo ensirekisteröinnissä?
     
  6. barracud

    barracud 3rd gear

    tai sitten on tullut virhe sillon kun trafi vaihtoi tietokone järjestelmäänsä joku vuosi sitten. Ainakin autojen massoissa tuli paljon ihme muutoksia. Mullakin nousi sen aikaisessa mersussa jarrullisen kärryn vetomassa 1900kg ->2100kg ☺
     
  7. pjtk

    pjtk Gearhead

    Sainpa vihdosta viimen motivoitua itseni tuonne pohjolan talliin ottaan vika koodeja ulos. Tuloksena 36, 38, 68, 78, 85 ja 87.:( Jake81 se ehdottikin jo noiden pyörimis antureiden putsausta, taitaa olla tässä kohtaa helpoin mistä aloittaa.
     
  8. venom87

    venom87 3rd gear

    Onko kellään papereita joissa todetaan 265/75r16 vaihtoehtoiseksi orkkis kooksi? Siis gmt400 koriin, sais 35" leimattua alle kun löytäis jostain ton lappusen..
     
    juhis_90 tykkää tästä.
  9. tst

    tst Gearhead

    Löysikös joku jostain 10.9 M12 85mm pitkiä laipparuuveja vai millä laitoitte 15 milliset runkolaakerien vahvikkeet kiinni, oliko 90 milliset liian pitkiä? Jos nyt laittaisi omaankin autoon kun on loota irti.
    Ja ostoslistalle myös ainakin kampuran takapään stefa, koneen öljypohjan tiiviste ja laatikon jäähdyttäjän letkut.
     
    Muokattu: 28.2.2017
  10. Pasti

    Pasti 1st gear

    Mistä löytyisi adapteri jolla saisi muutettua radioaukon 1.5-din ---> 1-din? Eepayssä olisi mutta alkaa postikulut olemaan sitä luokkaa ettei enää perse kestä.

    Kohdeauto olisi -95 subbe.
     
  11. JL-

    JL- 3rd gear

    Pahoittelen "mainostusta", mutta jos löytyy C1500 pikappiin ylimääräsenä vetokoukku tunnin matkan päässä Hämeenlinnasta niin heitä YV!
     
  12. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Sama paperi kiinnostais muakin!
     
  13. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Löytyy kärkölästä. 80e
     
  14. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

  15. venom87

    venom87 3rd gear

  16. Janne_P

    Janne_P 3rd gear


    Jari Mäki Oy:sta ainakin löytyy moinen adapteri. Vaan onhan tuolle muovirämäleelle Koskenkorvalla hinta keksitty ... :odeek: :odeek: :odeek:
     
  17. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Taas kerran kojopower oy
     
    jake81 tykkää tästä.
  18. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Rumpujarruista kovin vähän kokemusta joten kysytääs viisaammilta.
    Eli kuinka pitkälle ton suburbanin jarrurummun sisällä olevan seisontajarrumekanismin pitää palautua?
    Kengät palautuu ankkuritappia vasten kyllä, mutta mekanismi ei palaudu mitään vasten, vaan vain siihen asti, mihin kenkien palautusjouset sen vetää.
    Eli vaijerit ilmeisesti ahdistaa.

    Kenkien automaattisäätö säätää kengät niin lähelle, että jarrut alkavat laahaamaan.
    Eikös tämä voi joskus johtua käsijarrumekanismista joka ei palaudu kunnolla?

    EDIT:
    Muistaako joku, minkämittaiset vaijerit suburbaniin kuuluu, rockautossa on aika montaa eri mittaa.
    13" jarrut ja 8 pulttiset navat jos nämä tiedot auttaa.
     
    Muokattu: 2.3.2017
  19. Anza

    Anza Gearhead

    Fleetsideen 1988-> löytyy hytin kulmia Suomesta hintaan 60€/kpl ja rockautosta 12€ kpl. Maksuineen suomessa yhden hinnalla kaksi.

     
    pontsa 454 tykkää tästä.
  20. MustaSurma

    MustaSurma 1st gear

    Sähköisestä jakolaatikosta kyssäri: -96 gmc sierra, onko se jakolaatikon nappien "aivot" erillinen purkki?
    Jos siis haluan käyttää pelkästään jakolaatikon jossain muussa projektissa niin saako sen nappiohjauksen pelaamaan?

    Ja akseleista, 14bolt taka-akseli, onko kuinka vaikeaa muuttaa 6-pulttisesta navasta 8 pulttiseksi? Tai toisinpäin, dana 60 ja 8 pulttisesta 6 pulttiseksi? :D
     

Kerro tästä muillekin!