"Autoviitalan" yhdistetty projektitopic, Charger SRT8, Tempest, Camaro "drift", Camino jne.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja MikkoV, 18.11.2015.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Palontie puki kyllä tuntoni sanoiksi :D Kyllä kun kassa ois kunnossa niin ois tuhannen asiaa tehty erilailla ja paremmilla palikoilla.
     
    LPV ja palontie tykkäävät tästä.
  2. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Tätä ei olekaan tullut päiviteltyä pitkään aikaan. Chargerin kanssa tuli aika rypistys vapuksi, laite käytännössä valmistui silleen 98% ja ajamaan on päästy, mutta kaikkea pikkunypläämistä jäi sen verran vielä, ja tuli sen verran projektiväsy vapun jälkeen että katsotaan ensi keväänä uudestaan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    teippi-mikko, FuryIII '71, palontie ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Camaro... Tuo Chargeriprojekti jätti keväältä niin paljon rästihommaa töiden puolella, että kesällä ei ollut oikein virtaa autoharrastamiselle, Pontiacilla cruisailua lukuunottamatta.

    Nyt loppukesästä laittelin kuitenkin Camaron kuosiin, tein loput kuituosat ja kävin muuten korin läpi. Värityksesksi tuli nyt aiempaa tavallaan hillitympi, Baldwin motion teeman tapainen taas, pääväriksi uuden Lambon Arancio Argon, aikas punainen ja reilusti flippaava oranssi. Aika näyttää saavatko nuo mustat alaosat niskaansa jonkun teippauksen printtimuodossa vai ei, hain nyt vähän hillitympää ilmettä. Teknisellä puolella ei ihmeempiä uudistuksia, BC racingin BR takatolpat vaihdoin eteen, ja ostin taakse ER sarjan 2-way tolpat lisäsäiliöillä. Takapäähän jarruille uudet Wilwoodin dynalitet ja Willwoodin 2psi paineventtiili korjaamaan jarrujen liiallista palauttamista, käsijarrussa oli vähän reilumpuoleinen tyhjä liike. Saakeli sentään, että tää laite saa hymyn huulille kun pitkästä aikaa käy kurvailemassa, nilkan ojennus ja se sutii :D 160 nurkilla on noin kylmillä renkailla sellainen vauhti mistä alkaen pystyy kiihdyttelemään täysillä :D

    Texas speed and performancelta tuli uusi nokka, ja PACin venttiilijouset + 3-pulttinen jakopää vanhojen tilalle, mutta nuo jäi lopulta vaihtamatta tälle kesää. Tämä on rehti remmiahdin nokka. 231/239, .640"/.629", 115 LSA, 112 ICL. Saa nähdä mitä vaikuttaa, vanha oli vaparinokka vakiomäntien ehdoilla 227/238 , 0.583"/.600", LSA/ICL: 112/108
    toiveissa että vaikuttaisi hieman myös lämmöntuottoon. Mutta, ensi kesäksi vasta...

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Ajamassakin kerkesin nyt syksyllä käymään pari kertaa, Kokkolassa Venetsia drifting, tuo oli kotimaisen kesän ns. päätapahtuma. Parkkipaikkakisa, mutta jonkunmoiset rahapalkinnot saa porukan liikkeelle. Ja yleisön :) Ajoin tuolla jopa hopealle, parhaana Suomalaisena.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Sitten viime viikonloppuna käytiin Riikassa, Bikerniekin radan metsälenkillä ns. Noidankattilassa järjestettiin NEZ sarjan osakilpailu. Riikassa on aika hienot karkelot joka syksy, aivan pirusti kuskeja ja yleisöä, normaalisti on vaan ajettu nopealla stadion osuudella mikä olsii ollut omaan mieleen. No lähdetiin kumminkin, tuo noidankattila oli aika mielenkiintoinen paikkana. Vähän kuin ahveniston suolenkki, mutta puolet kapeampi, puolet pienemmät turva alueet ja sen jälkeen metsältä suojaamassa USSR aikainen rauta-aita, ei varaa virheille. Ihan hyvin tuollakin kuitenkin meni. ei menestystä, top16 vaiheessa tipahdin mutta kesän treeniajomääärällä saa olla ihan tyytyväinen ajeluihin ja siihen että auto jäi ehjäksi.

    [​IMG]
     
    Muokattu: 9.9.2017
    palontie ja tzampy tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!