Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. xterror

    xterror Gearhead

    Kolmoskoppa nelivedolla, mahtuuko 35" mt:t ilman etupään nostoa?
     
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Tais olla sillai että mahtuu jos pistää 5mm speiserit eteen
     
  3. tsipi

    tsipi Gearhead

    Antakkeehan neuvoa, millä ilmansuodattimella kannattais lähteä liikenteeseen. Bhaf vaikuttaa niin julman kokoselta ettei varmaan sitä saa tuonne pellin alle mahdutettua. Onko jollain suositella jotain kartiosuodatinta? Ja mistä sais letkua hx35 ja suotimen välille? Sais kenties vähän raikkaammat oltavat suodattimelle.

    Ja välijäähdytin on nyt ostoslistalla ihan biltsusta 600x300 ja se olis sit tulossa 27.5 x 19" kokosen griffinin eteen. Ilmastointia ei ole ja vaihteiston ja ohjaustehostimen jäähyt on muualla ku keulassa. Jos setti tuntuu riittämättömältä kevyeen f100 koppaan, ni älähtäköön joku viisaampi ja kokeneempi.
     
  4. smgt

    smgt 3rd gear

    Nokian venehuollossa on semmosia suodatin tötteröitä mitä on jokkaisen ramin konepellin alla. Sekö ei mahu sulle?
     
  5. tsipi

    tsipi Gearhead

    Pitänee sovitella vielä jahka saa kaikki Ahtoputket rakennettua, mutta muistaakseni tuo fleetguard tai donaldson Bhaf nimellä ameriikoissa kulkevat suotimet oli julmetun kokosia.
     
  6. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mulla on nokialta ostettu bhaf pienempi, halvempi malli, ja nyt tilasin sen isomman. molemmat menee jos ei oo tuplia...
     
  7. galaxie60

    galaxie60 1st gear

    Mulla on 315/70/17 BFG:t ilman korotusta ja spacereita, täys käännöksessä joskus hipoo tukivartta mutta ei haittaavasti. Toki nuohan on vaan 34.362 tuumaa :D
     
  8. toyota...

    toyota... Gearhead

    Puhuttekote Nokian venehuollosta, vai turbo@car service?
     
  9. 66monaco

    66monaco Gearhead

  10. Avotic

    Avotic 1st gear

    Olikos kellään oikeasti hyviä 3gen cummins rameja kaupan? Yv:llä voi heittää mikäli olis jouten.
     
  11. Rx500

    Rx500 1st gear

    Voimansiirto spesialistit ilmouttautukaa!

    Mistä hemmetistä tuo minun härveli jurisee!

    60 eteenpäin alkaa semmonen jollotus vedätettäessä. Kaasun kun löysää niin loppuu.

    Takakardaani ristikoineen ok. Etukardaani kanssa ok. Pyöränlaakerit kaikki ok. Perissä ja jakarissa nestettä. Ideat loppuu
     
  12. kompassi

    kompassi 1st gear

    Ylivaihteen planeetta loppu vai tuleeko myös kolmosella?
     
  13. Rx500

    Rx500 1st gear


    Tämä pitää testata huomenna että jurnuttaako myös kolmosella vai pelkästää nelosella. Unohtu äsken että neliveto päällä ääni hiljenee huomattavasti.
     
  14. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    onko (jousi)korotettu? jos, niin takakardaanin kulma väärä? jos tukilaakerilla, niin tukilaakerin lasku auttanee.

    Näin oli mulla.
     
  15. Rx500

    Rx500 1st gear

    Ei oo korotettu.pätkä lava eikä ole tukilaakeria.
     
    Hoovee tykkää tästä.
  16. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mul oli samantyyppinen vika suburbanissa. Vaihtelin vaikka ja mitä vika löyty rikkinäisesta vaihteiston kannatin kumista.
     
  17. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Mulla tärisee auto noin 70km/hssa kaikki on vaihdettuu ja kardaanin linjaus katottu laaserilla. Mutta taitaa olla niin että kardaani on kierro.
    Hyvä että kulkee yli 70. :D
     
  18. simu_l

    simu_l Gearhead

    Mulla alko tärräämään ku takakarpaatin liusta lähti osittain se teflon pinnote irti, se pitäs koittaa korjata jotenki...
    Ja siis pitkä malli tukilaakerilla, pätkässä ei taida tuota teflon liukua ollakkaan.
     
  19. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Onks simu_l tietoo meitä fata-foorumista?
     
  20. simu_l

    simu_l Gearhead

    Sille puhein se jäi että Vesa hoitaa Fata homman.
     

Kerro tästä muillekin!