Seville vaiko De Ville sittenkin? Cadillacit järjestykseen.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Delta_88, 16.4.2017.

  1. Delta_88

    Delta_88 3rd gear

    Kumpaa pidätte enemmän tavoittelemisen arvoisena kulkupelinä?
    Viidennen sukupolven (1998-2004) Seville vaiko seiskasukupolven facelift (1997-1999)- De Ville. Hyvät ja huonot puolet molemmissa toisiinsa nähden?
    Kolmantena pyöränä kehässä uudempi kasisukupolven De Ville (2000-). Tuoko se sitten merkittävää etua tullessaan?
    Tuli tästä aiheesta keskustelua ja asiasta jotain tietävien mielipidettä kaivattaisiin.
    Käyttöauto rauhalliseen ja leppoisaan liikkumiseen lähinnä nyt mielessä. Mukavuuspainote.
    Pisti vaan miettimään, menikö oma valinta oikein tai edes sinne päin..
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos mukavuus ja leppoisuus niin hanki 4.9 koneella oleva. En tiedä saako noin tuoreeseen enää?
     
  3. pantera

    pantera Double Gearhead

    Fleetwoodia leppoisampaa kädiä ei taida olla eikä enää tulla kun tuotanto loppu-96.
    Oikein priiman 94-96 kun löytää, sitä ei kannata pois hukata
     
    Muokattu: 16.4.2017
    59Kingswood ja Karpov tykkäävät tästä.
  4. Delta_88

    Delta_88 3rd gear

    Mieluummin uudempi, tehokkaampi ja pienempikulutuksinen 4,6 Northstar ja mitä uudempi koppakin on, sitä parempi. Noista, mitä aiemmin esitettiin, on se valinta nyt kyllä siis tehtävä. Vanhemmat tarjokkaat käyttöautoksi saavat nyt kyllä jäädä.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No sitten tuo rauhalliseen ja leppoisaan liikkumiseen oli harhaa :D
     
  6. Delta_88

    Delta_88 3rd gear

    Tuo etuveto kyllä tietysti "vähän" tökkii, mutta minkäs teet. Sellaiseksi maailma vaan muuttuu..
     
  7. Delta_88

    Delta_88 3rd gear

    Ei suinkaan. Tehoa saa autossa olla, mutta tarvitseeko sitä käyttää? Ei. Riittää, että tietää, että sitä on siellä jossain. Yksi edeltäjäkin kulki aivan hullun lailla vaan tuliko niin ajettua.. paitsi tietysti joskus harvoin.. ;) Hiljainen pitää auton olla.
     
  8. north

    north Gearhead

    No varmaan ihan mukava käyttis.

    Ja tos vähän uudempi.
     
  9. Roc

    Roc Gearhead

    Jos etuveto tökkii pahasti, niin ota yhdeksi vaihtoehdoksi 2005- ylöspäin oleva STS. Kunnon takaveto ja kyyti on juhlavaa. Suomessa näitä tosi vähän mutta euroopasta löytyy kyllä euro-mallisia aika hyvin.

    Hommasin tavallaan vahingossa -96 De Villen, ei facelift. Tykkään että pre-facelift on nätimpi fender skirtsien kanssa, enempi amerikkaa. Jos haluaa maksimi mukavuutta, niin silloin ei mun mielestä oo mitään kilpailua etuvetosen Sevillen ja De Villen välillä. Sevillestä pyritty tekee enempi eurooppalaisen tuntunen, selkeesti jämäkämpi. Sitten taas De Ville on vanhanliiton jenkki, upottavat sohvat edessä ja takana, alusta on kuin vesipatja, hiljainen.

    En oo ikinä 4.9 koneista ajanu, mutta ite en kans sellasta miettis. Ei norttikaan raketti ole, mutta on edes sen verran voimaa että kun pitää mennä niin sit mennään.
     
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ei tartte muuttua mukana

    rivien välistä voi lukea: Fleetwood on vaihtoehto:D
     
  11. Roc

    Roc Gearhead

Kerro tästä muillekin!