Pehmeä/lullaava alusta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Karpov, 17.4.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla olleet kaikki alle 2k. Tais jopa 1800 puolellakin olla jossain.


    Mut jos vertaa 70's oikeesti isoihin jotka painaa sen 2200-2400kg niin äkkiä on leppä alle 2000kg.
     
  2. tabs

    tabs Gearhead

    Mulla on nykyinen G20 just tuommonen. Meinaa merisairaus iskeä, kun kunnolla rupeaa vellomaan.
    Painolla vissiin on merkityksensä, kävin just murskeaseman vaakalla. Ei kuormaa, n.60L polttoainetta, mutta koirat (n.150kg yhteensä) ja höyhentäkin kevyempi rouva kyydissä, vaaka pysähtyi lukemaan 2900kg... Onneksi otteessa kokonaismassa 3330kg, niin saa ottaa laillisesti vielä matkatavaratkin mukaan.
     
  3. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Mulla oli caddy. Siinä oli lulla jousitus. Parhaimillaan iski liiaks pohjaan ja nimismiehen kiharoita lähti luistelemaan. Mutta oli mukava ajaa. Itse tykkään kans pehmeistä kyydeistä
     
  4. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    1950 oli 85 lepässä omapaino kun kattoin.

    Varmaan oggis penkit mekanismeineen tekis jo sen 50kiloo
     
  5. xarper

    xarper Gearhead

    Missä auton voi punnita näin yleensä?
     
  6. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

  7. Roadkill

    Roadkill 2nd gear

    Chrysler 300C:ssä oli yllättävän kova alusta.

    Ei silti mikään "sport" ollut mutta tienpinta tuntui.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Uudessa?

    Tuntuu että omassa vanissa pehmeet ja joustavat penkit tuo tuntua että alusta ois pehmeempi mitä on.
     
  9. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Sohva penkin pehmeyttä ei mikään voita.
     

Kerro tästä muillekin!