Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Netistä löysin flywheel boltsien momentiksi 90Nm, onko se sitten sama kuin vetolevy kampeen eikä kierrelukitetta? Turbaanin pulteissa taisi olla.
    Ja milläs tuon saa starttaamaan ilman lootaa? Olisin kattellu vielä öljyvuotoja ennen laatikon laittoa.
     
    Muokattu: 20.4.2017
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei kai se loota sitä starttaamista estä. Vauhtipyörää vähän vähemmän, mutta kyllä sitä hetken kattelee.
     
  3. tst

    tst Gearhead

    Kai se startti haluaa tietää että vaihde on vapaalla ennenkuin suostuu pyörimään mutta ruuvaria liittimien väliin niin lähti käyntiin.
    Aika herkkä kaasulle tuo kone ilman turbaania :D
     
    Muokattu: 21.4.2017
    wilburi tykkää tästä.
  4. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Minkähän kokoiset noi 6.2 dieselin öljykanavat on lohkossa? Aattelin varalta käydä ostamassa kiväärin piippuharjan niin tietäs vähän minkä kaliiberisen ottaa
     
  5. MK1

    MK1 Gearhead

    Miten paljo mahtaa olla pikappeja starcraft varustuksella?vaneja kyllä on vaikka kuinka mutta oletteko muut törmänneet pikappeihin?tarkotan nyt siis vaikka -80-90 lukujen lavakuljettemia.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Oon nähny nettiautossa noita jotain 92 ja uudempia starcraftina mutta en vanhempia. Btw kaverilla 80-luvun caprice stw joka starcraft.


    Miten muuten pikappiin mahtuu kaksmetrinen kuski pääntilan ja ajoasennon suhteen?
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja onko w/t malli ainoa missä nuo yhet umpiot per puoli? Varustus varmaan se karuin, mutta onko muuta eroa?

    Sen tiedän että silverado se pramein jne. Cheyennekö se w/t kanssa oli?
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Juu, eiköhän menny just noin.
    Ja varmaan mahtuu kaksmetrinenkin ajamaan. Näin 184 pitkänä saan penkin liian taakse.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Päätilankin puolesta? Selasin just tehtaan esitettä heritage sentteristä.

    Oliko muuten tilttiratti kaikissa vai paremmissa malleissa?
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sun pitää varmaan koeistua joku. En uskalla enää arvailla, mutta jää mulla nyt varmaan yli 10 senttii pään ja katon väliin. Siihen suuntaan ei tuu usein sillai katottua...
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu heti kun tulee tilaisuus.
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    asenna kattoon kuskin kohdalle iso scuuppi
     
  13. rb

    rb Double Gearhead

    Olipa paini tankin etummaisen pannan kanssa.

    Olisivat laittaneet edes sentin siihen jengatankoon lisää!!

    Me jouduttiin kiertää sinne mutteri, mistä toinen painoi pitkällä raudalla pantaa alas ja toinen koetti alhaalta hytin ja rungon välistä ohjata sitä reikäänsä.

    Mut nyt se on siellä ja letukka liikkuu taas omin voimin....
     
  14. venom87

    venom87 3rd gear

    Mulla on ollu single cab ja nyt on extented cab. Naapuri on about 196cm ja 130kg, tossa pikku hytissä jäi jalat vähän huonosti kun penkkiä ei saa tarpeeks taakse. Pidemmässä hytissä saa jaloillekin paremmin tilaa. Ei ottanu pää kattoon :)
     
  15. MK1

    MK1 Gearhead

    Varusteista en tiedä muuta kun ne puuosat vs pelkkä silverado,itellä ollut vasta kuukauden päivät oma,ei kellään sattuis olemaan ylimääräistä käyttöohjekirjaa?voisin ostaa pois,se on vuosien varrella hävinnyt johonkin,mutta muuten yllätyin kun KAIKKI alkuperäiset sähkölaitteet toimii,lämmönsäätöjä,ekvalisaattoeria ja c-kasettisoitinta myöten :)
     
  16. venom87

    venom87 3rd gear

    Nyt tulee vähän tyhmä kysymys.
    Eli, meni kardaanin tukilaakeri tuhannen pi#*un päreiksi, pystyykö ajamaan ottamalla kardaanin pois ja kytkemällä nelivedon päälle? Eli pelkällä etuvedollao_O Ei riko mitään?
    1991 k2500 pickuppi siis kyseessä.
     
  17. pantera

    pantera Double Gearhead

    pystyy jos ei takakardaanin puuttuessa tule jakarista mehut pihalle
    Kaveri ajo traildusterilla pelkällä etuvedolla parivuotta..
     
  18. rb

    rb Double Gearhead

    Koettelee vaan ei hylkää.

    Lauantaina ihmettelin että mikä loro menee tallin lattialla ja huomasin, että letukka laskee jarrunesteet takarummun välistä.

    Jarruremppaa siihen on selkeesti tehty. Kaikki putket, letkut, käkkärin vaijerit on uutta, mutta ilmeisesti työsylinterit on sitten jäänyt vaihtamatta...
     
  19. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Kohta on vaihettu nekin.
     
  20. rb

    rb Double Gearhead

    ^ Joo......... Kävin partsista hakemassa hihnat ja sylinterit.

    Varmaan seuraavaksi startti, laturi, syyläri ja sitä rataa, mutta tarpeeksi paljon kun siihen vaihtaa osia, niin jospa se sitten olisi uskollinen palvelija.....
     

Kerro tästä muillekin!