Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Catrik

    Catrik 3rd gear

  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onkos -95 jo se uudempi pilipali virtalukko? Se osaa hukata sähköä ihan helposti ja tehä kaikkia outoja vikoja.
     
  3. pjtk

    pjtk Gearhead

    Kirjotin vähä huonosti. Kyllä mä yleismittarilla mittasin akun navoilta. Yhtenevät tulokset mittariston näytön kanssa.
     
  4. pjtk

    pjtk Gearhead

    Kyllä se laturi oli moro. Uudella laturilla rupes varvikello näyttään lukemia ja lataus pelaan.
    Asiasta toiseen, mitähän näissä on tyypillisesti ahdot? Itellä mikä lie ahtomittari, niin näyttää riivatessa 1.7bar. Tosin itsestä tuntuu että 1.4 jälkeen tuloksena on lähinnä enemmän lämmitä ilmaa.
     
  5. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Toivottavasti sulla on mittari rikki tai näyttää absoluuttista lukemaa :D joku 0.7 bar luokkaa on vakioahdot
     
  6. pjtk

    pjtk Gearhead

    Ei mitään tietoa mittarin asteikosta tai muutenkaan oikeellisuudesta. Mittari tuli auton mukana. Muuten en oo testannut kuin puhaltamalla letkuun. Just ja just sai neulan värähtään nollasta. Ei toi varmaan ole ihan vakio. Ainakin sillä pätkii mennen tullen oletettavasti vakion 2001 vuoden F250 PowerStroken.
    Perimä tieto ei kertonut mitä tuolle ois tehty.
     
  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

    En oo nuihin ahtohommiin kovin tarkasti perehtyny mutta siinä käsityksessä oon että vakiokoneelle ei yli 1bar suositella ja 1.7bar on jo aika hirmusen kuuloset ahdot näille koneille. En ite kauheesti poljettelis ennenku selvitän näyttääkö se oikein ja/tai mitä koneelle on tehty. Onko siinä välijäähyä? Minkä niminen turbo?
     
  8. tonokki

    tonokki 1st gear

    Hanskalokeron takana oli joku rele minkä nappasin pois niin loppui kaikki puhallus. Mittasin niin parissa oli kirkas valo ja yhdessä himmeämpi. Laitoin takas ja hitaat toimi taas. Sörkin niitä johtoja kynällä sieltä takaa ja valo oli himmeä. Yhtäkkiä muuttu kirkkaaks ja puhaltimen nopein nopeus sekä suunnat ja lämpötilan säätö alko toimii. Toivittavasti oli vaan löysästä liitoksesta.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mahtuuko mitkään 15" vanteet -87 C20 missä on vakiona 16" peltivanteet?
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    8-pulttinen vai 5?
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    8 x 6.5
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos hankala homma vaihtaa subun etuperään välityksiä?Eli haluaisin muuttaa subusta ton 4:10 välityksen esim 3:73
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Meinasikko vaihtaa vaan etuperän välityksen? :eek:
     
  14. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Noita 3.73 etuperiä taitaa saada sen verran halvalla vaikka Tapsalta, että vaihda koko murkula..
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kävi mielessä kyllä.
     
  16. Hjp

    Hjp 1st gear

    Kolina paljastui irronneeksi tankiksi, roikkui vain etummaisen pannan varassa.

    Mistä löytyy niin pieni vaseliinisuutin, että mahtuu etukartaanin ristikon välistä nippaan? Ristikko lonksuu yhteen suuntaan, muttei pyörittäen ole väljä.
     
  17. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Tuollasia rasvausneuloja löytyy kaikista hyvin varustelluista työkaluja myyvistä liikkeistä

    [​IMG]
     
  18. pjtk

    pjtk Gearhead

    Joo tarvis kattoo ahdot toisella mittarilla. Ei oo välijäähyä ja turbo on mun mielestä ihan vakio, joten epäilys mittariin on vahva. Totuuden nimissä on silti sanottava, että en mä tuota pahemmin poljekkaan, mutta kunhan oon selvittäny rajat.
     
  19. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Kun tekee hyllytavarasta uudet öljynläähdyttimen letkut niin pitikö sinne moottorin päätyyn olla 45 tai 90 asteen kulmat vai meneekö suorilla lähdöillä? Tuommonen kuva löyty mutta ei tuosta kyllä ota selvää onko nuo lähdöt rungon kohdalla vai yläpuolella. 6.2 86 K10

    http://s1219.photobucket.com/user/legendman77/media/P1010002-3.jpg.html
     
  20. tst

    tst Gearhead

    Mä ruuvasin 6.5 lohkoon suunnattavat 90 asteen 3/8"uk+usit/bsp nipat ja siitä 3/8" 140 ja 145cm hydrauliletkut menee öljypohjan sauman vierestä eteenpäin.
    Löytyykös laatikon liittimiä mistään jos prässäilis nekin samasta letkusta?
     
    Muokattu: 9.5.2017

Kerro tästä muillekin!