mopar isolohko öljynsuodatin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jorkkeri72, 21.5.2017.

  1. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    onko motonetin valikoimassa sopivaa?
    googletuksen perusteella joku vanhemman hiacen suodatin voisi sopia?
     
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Joo, on. Ja on siel WIX suodattimiakin.
     
  3. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    no sellasen wixin mieluusti laittais ku on ennestäänkin eikä oo valittamista!
     
  4. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    lähenpä hakemaan,kiitos avusta!
     
  5. kalle.1

    kalle.1 3rd gear

    Joka autotarvikeliikkeestä saa Mahlen OC67 filtterin. Mikä on sama kuin moparin pitkä versio. Se lyhkänen korvaantuu vaikka Sierran 1,6/2,0 versiolla.
     
  6. Kerpo

    Kerpo 3rd gear

    Mitä filtteriä herrasväki käyttää hiukan pirteämmissä kokoonpanoissa? Ei kai kuitenkaan ihan mitä tahansa markettifiltteriä? Itellä on tähän asti aina ollut Framin HP1 kun niitä tuli joskus tilattua pahvilaatikollinen kerralla, mutta nyt varasto on huventunut...
     
  7. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    WIX 51515R
     
  8. Jza

    Jza Double Gearhead

    Mä olen käyttänyt juurikin sitä mikä käteen osuu ja paikalleen mahtuu. Viimeksi taisi olla Volvo Pentan suodatin minkä törkkäsin kiinni. Öljynpaineet 5-7 kiloa vähän liemistä ja lämmöistä riippuen. Bilteman suodattimiakin joskus käyttänyt, ei ole yksikään räjähtänyt. Öölien ja suodattimien vaihtoväli on tosin omassa käytössä ollut aika lyhyt.
     
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mä oon käyttänyt kans fram1hp:ta, pääsääntösesti. Ei sil kai niin välilä sillee oo, mut mielellään pyrkiny käyttää aika isoo et virtaus ei turhaan pane hanttiin.
     
  10. Martin460

    Martin460 Gearhead

    Tärkeintä on että suodattimessa on see tyhjäksivalumisen eston venttiili. Wix 51515 malleissa ainakin on.
     

Kerro tästä muillekin!