Firebird 3.1 V6 kone kysymyksiä...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Banaani, 8.5.2017.

  1. markoyt

    markoyt 3rd gear

    Ei minunkaan mielestäni... Mutta edelleen....järjestelmässä oleva paine määrittää nesteen kiehumispisteen...
     
  2. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Kiitokset jälleen vastauksista. Nyt on 88 termari vaihdettu, uusi syylärin korkki, letkuja vaihdeltu sekä kennon hana ym. ja tekeillä flektille releellä kytkin että toimii auton sähköllä ja saa myös kytkimestä päälle jos haluaa. Katotaan jos vknloppuna pääsisi kokeileen oikein kunnolla ajossa että miten toimii..
    Sen verran piti kysyä vielä sytytyksen säädöstä että millain tuon sytytyksen pitäisi olla kohdillaan?
     
    Muokattu: 12.5.2017
  3. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Noniin nyt on jääroppujen kauttakin kone pesty ja kyllä siellä paskaa olikin ja paljon. Mutta nyt pysyy lämmöt kurissa ja kone pelaa muuten, mutta nyt olisi vielä tyhjäkäynti/sytytyskysymystä.
    Elikkäs mitenkäs tuo sytytys säädetään tai paljonko ennakon kuuluisi olla? Ja sellainen ikävä vaiva on että kylmänä tyhjäkäynti ihan ok ja kun kone lämmin niin välillä esim. liikennevaloista lähtiessä saattaa auto sammua ja tyhjäkäynti lämpimällä koneella heittelee välillä liian s alas..Voisiko tuo sytytys kiusata tai esim. suuttimet ja pystyykö nuo suuttimet irrallisina jotenkin testaamaan että onko niissä vaivaa?
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Tietsikka säätää sytkän. Tuskin se iteksiään muuttuu, vois olla muuta hämminkiä nyt.
     
  5. atobee

    atobee Gearhead

    Tarkoitat varmaan syylärin korkkia?
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei corsicassa ainakaan ollut 3.1 syylärissa edes korkkia vaan paisarissa paineistettu.
     
  7. f34

    f34 Double Gearhead

    Lämpöanturi rikki, antaa tietoa eculle että kone on viileämpi kuin mitä oikeasti on ja rikastaa seosta. Sen takia tyhjäkäynti epätasainen.
     
  8. Banaani

    Banaani 2nd gear

    Sytkä ainakin voi olla pielessä, sillä kansiremontin yhteydessä jakaja oli irti ja sillä sitä sytytyksen säätöä kyselin..
     

Kerro tästä muillekin!