Kellonaika?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja El C, 20.6.2017.

  1. El C

    El C 3rd gear

    Onko mun asetuksissa jokin pielessä, kun en tunnu saavan od:n kellonaikaa täsmäämään oikean ajan kanssa?
    Ei oo maailmaa kaatava asia mutta kiusaa kuitenkin...
     
  2. El C

    El C 3rd gear

    Kirjoitin tämän siis klo. 12:15
     
  3. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    mä vaihdellut itseäni tosiaan kans useamman kerran pois länsiafrikan ajasta takaisin suomen aikaan.. ei vaan ole pysynyt ajassaan.. tällä hetkellä on vielä oikeessa ajassa kyllä.

    eli tarkistappa missäpäin maailmaa sivusto päättelee sinun olevan.. eli omat sivut.. asetukset.. sivuasetukset.. siinä toisiksi ylimmässä palkista saa säädettyä aikavyöhykettä oikeampaan.
     
  4. El C

    El C 3rd gear

    Joo, siellä oon käynyt säätelemässä ja nyt tulin muuttaneeksi Maurtiukselle.
    Harmillista, sää on täälläkin kuin Suomessa.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla vaan enää tunnin heitto! Saa kelvata :D enkä ole koskenut mihnään.


    Terv klo 15:31.
     
  6. El C

    El C 3rd gear

    Ongelma näyttääkin olevan kaksijakoinen.
    Näissä viesteissä aika näyttää nyt oikein mutta etusivulla kommentin jäljessä oleva aika näyttää jotain ihan muuta ja siihen ei taida omista asetuksista päästä käsiksi.
    No, olkoon mitä on...
     
  7. passerby

    passerby Gearhead

    Tämä ei jää tähän!:odbiggrin: Etusivulla kommentin perässä kellonaika heittää jotain 2 tuntia ja kohta kun siirrytään kesäaikaan virhe on varmaan kolme tuntia :webmaster: :soosoo:
     
  8. Nutlass

    Nutlass Gearhead

  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    kellot on täällä olleet sekaisin jo vuosia.
     
  10. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Joku väitti et osaan paikkoja kellonaika tulee serveriltä ja se saattaa jopa vaihdella sen mukaan missä serverisijainnissa sivusto sillä kertaa on
     
  11. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Tuolta omista asetuksista; Sivustoasetukset voi veivailla kellonajat kohdilleen... ;)
    UTC+03.00 Nairobi, Bagdad.....
     
  12. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Suomalia ei vaan taita olla nairobi bagdad linjalla vaan ennemmin estonia ateena linjalla

    Ja sitä paitti toi nairobi bagdad ei ole edes moskovan aikaa vaan taitaa olla sitäkin kauempana auringonnousuun



    Sitä ei jaksa ymmärtää et mikä siinä on niin vaikeaa olla aikavyöhykkeen ajassa
     
  13. rane58

    rane58 Double Gearhead

    No, aikakin tuo +03.00 laittaa kellon Suomen aikaan, tiedä sitten mitä kaupunkeja siinä alhaalla sitten on..... :p
    -Onko väliäkään... o_O
     

Kerro tästä muillekin!