Carter 4331S kiihytyspumppu ruikkaa myöhään?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja xarper, 22.6.2017.

  1. xarper

    xarper Gearhead

    Eli ei saa antamaan huikkaa heti kun kaasuun koskeen mitenkään, mikä mättää? Vai kuuluuko edes? Toimii kyllä rauhallisella kaasunkäytöllä ihan ok.
    Korjaussarja laitettu.

    Voisin kyllä myydä ton, joku täällä pari vuotra sit ehti just tollasta 4331S mikä vissiin ollu -67 Buick 340 päällä.
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Carterin toiminta ei ole niin paljon kiihdytyspumpun varassa kuin Holleyn, joten ei kannata siihen verrata sitä ruikkausta.

    Sulla varmaan on siinä nyt uusi kiihdytyspumppu, oletko kokeillu onko tilanne aivan sama laittoipa sen käyttötangon mihin reikään tahansa?
    Voit kokeilla myös taivuttaa sitä tankoa pitemmäksi.
    Mahtaako purkaussuuttimen alla oleva kuula olla paikoillaan?
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh reiän vaiholla ei älytöntä muutosta oo tilanteeseen, vikassa reiässä pumppu on tyhjäkäynnillä alenpana ni ehkä vähän aikasemminalkaa huikkaa antamaan sit.

    Eli ehkä siis turhaa murehin asiaa.

    Toinen ropleema, hyvin pien kyllä. Ihan pienellä kaasulla, siis tosi pienellä, esim just loivaan alamäkeen tai kun mäestä tullaan tasaselle ja vähän painaa ensin ni ei saa rikasta ilmeisesti kun yskii vaan, normaaliajossa ei edes huomaa mutta noissa tilanteissa kyllä, mistäköhän johtuu? Korjaussarjassa ei tullu niitä uusia "neuloja" vai mikskä niitä kutsutaan mitkä on siinä kannessa kiinni niitten lätkien alla.

    Toi ois varmaa aika mainio tossa 318 päällä jos saa vaa pelittää kunnolla kun vissiin joku 400cfm tuo.
     

Kerro tästä muillekin!