Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Rockauton mukaan antaa ainaskin samat.
     
    palontie tykkää tästä.
  2. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Jollekkin oli näemmä nopeesti kelvannu mun ex subbari kaks tonnia kalliimmalla mitä olis sen multa viime syksynä saanu....olikos joku od:läinen joka sen kävi hämeenlinnan kupeesta autoliikkeestä itelleen lunastamassa?
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kattelin myyntiilmoa ja ajattelin olikos se sun vanha.
     
  4. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    Miten se oli jos resistorii haluis vaihtaa niin tarvitseeko moottorin ohjelmointiin tehä muutoksia vai älyskö se ite sen et resistori on vaihtunu?!
    #7 on näköjään paikallaa mut oon miettiny #9 resistorii jos sais vähän potkuu autoon
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei tarvii ohjelmointia.
     
  6. -tuomas-

    -tuomas- 1st gear

    Joo hyvä juttu niin pitääpä laittaa tilaukseen jos se ees vähän paremmin rupeis potkii:)

    kiitti palontielle tiedosta
     
  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mistä suomessa saa squarebody -87 peltiiosia. Näyttäs hytinkulmat, kynnyskotelot, oven alareunat yms leivottu kitistä.
     
  9. kapa73

    kapa73 2nd gear

    southwest trade
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos kukaan onnistuneesti korjannut vuotavaa hydroboostia?Onko hankala homma ja saako korjaussatsia?
     
  11. h3nkka

    h3nkka 1st gear

    löyty korjaus settiä vielä oliko vuos vai kaks takaperin..
    ei oo vuotanut sen jälkeen kyllä enää:)

    kuviakin jokunen koneella taitaa olla siitä.

    http://piratejack.net/2771004x-hydro-boost-repair-kit/

    joku tuollanen setti tais olla. varmaan ebaystä löytyy myös. noita settejä ei sillon ainkaaan ollut suomessa tarjolla kun itellä oli tarvista.
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Oliko hankala homma korjata?
     
  13. h3nkka

    h3nkka 1st gear

    no yhden tiivisteen kans ainakin piti olla aika tarkkana et menee ehjänä paikalleen ja ei se kyllä mikään mahoton homma ollut:)

    http://www.duramaxforum.com/forum/d...w-hydroboost-rebuild-leak-fix-discussion.html

    harmi kun ei tuossa enää kuvat näy mut muistelen et tuosta ohjetta otin itelle purkamiseen ja kasailun kanssa:) mulla tippas sylinterin ja boosterin välissä olevasta reiästä ja vaihtelin sen pään tiivisteet, eli en vaihellut siine polkimen puolelle ollenkaan..
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Samasta paikasta taitaa mullakin vuotaa.
     
  15. h3nkka

    h3nkka 1st gear

    mulla vuoti männän tiiviste siitä ja löysin tuossa jokusen kuvan niin koetan pistää sulle vaikka yv:nä niitä..:)
     
    palontie tykkää tästä.
  16. pjtk

    pjtk Gearhead

    Olikos jollain kokemusta, kun mulla toimii pyyhkiät ja puhallin kun vaihteen valitsin on neutraalilla. Samoin liki kaikki varoitus valot sammuu samalla kertaa.
    Eikös näissä ollut ainakin yks vika paikka tuo virtalukon pohja? Ite lukko ny ainakin on basha kun saa käyntiin ilman avainta ja avaimen pois missä asennossa tahansa. Kivaa kun tuo keksintö tekee näitä vikoja seistessään (vaihdelaatikon vaihto).:mad:
     
  17. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Oon korjannu, vuoti hytin jalkatilaan ja korjaussatsi tais olla jotain $40+pk. Niitä hydroboosteja on muutamia eri mallisia, toiset helpompia ku toiset. Omasta piti rälläköidä jarrupolkimen tanko poikki ja hits..eikun ostaa uusi tilalle että sai jonku tiivisteen paikoilleen. Kuumaliimasta ja pultin pätkästä muistelisin tehneeni jonku tiivisteen asennustyökalun.

    http://piratejack.net/hydro-boost-rebuild-kits/ muistaakseni tuolta tilasin ja tuolla tais olla hyvät ohjeetkin.
     
    palontie tykkää tästä.
  18. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Lisää exiä, tätä autoa tuli kovasti kehuttua muuan vuosi sitten, ja kyllähän tämä hakkaa disukat ihan 6-0 sekä hauskuudessa että käyttövarmuudessa. Vois sanoa että oli mun suosikkiauto kaikista jenkeistä,ehkä jopa ponu mukaanlukien. Potkua sen verran että pääsee talvella vähän nelikkosladissakin, saa vaimokin ajella b-kortilla, käymään ilman lämppäreitä kelistä kun kelistä ja lämpenee myös sisältä,varmatoiminen,erillispenkit jne jne...... Toki se aika pitkä miinus tulee jos ajattelee että pitää ihan käyttöautona talvellakin,ei tahdo 20 litraa sataselle piisata. Mutta voin kyllä suositella jos ei bensanjano haittaa, vähän nuo kuvat kyllä kaunistaa maalipintaa (ellei ole välillä maalattu) mutta ihan nätti auto se on.

    https://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/8949954
     
  19. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Kieltämättä siistin oloinen laite ja aika kohtuu harvinainenkin, 5.7L bensa, ExtendCap / lyhyt lava ja 4 x 4...enää puuttuu Z71 ja Sport-paketit :odrazz:
    Sisusta pahuksen siisti, ei näy mitään ihme kyhöstyksiä, eikä ylimääräsiä reikiä, penkit ehjät ja suuri plussa kun on erillis jakkaroilla ! :odcool:

    Konehuone vaatisi kyllä kunnon pesun ja tuo ruma repsottava äänieriste kuusikkoon... :odconfused:

    Mitäköhän tuohon maksaisi laittaa alkuperäinen takapenkki ja sitten maksaisi verot...tuskin enempää kun johonkin "pötköjenkkiin" tai Van:n ? :odeek:
     
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Niimpä onkin siistin oloinen vehe ja sisustakin vaikuttais ihan priimalta.

    Pakoputki roikkuu ihmeellisessä paikkaa ja on pöljän näköinen. Ei jatkoon tollaisenaan. Etupää roikkuu sekin hieman matalalla, sais olla suunnilleen samassa tasossa kuin peräkin.

    Sana "harvinainen" ja chevyn perus-pikuppi ei yleensä sovi samaan lauseeseen. Mulle ainakin on tosin harvinaisen yhdentekevää onko se sellainen vai ei.

    Pikupissa olis kyllä hyvä että olis edes se 3 paikkaa. En näe mitään itua erillis penkeissä.
    Edit. Tietysti se itu että takapenkille pääsee helpommin jos semmonen on, ja tommonen iso keskilaatikko on kätevä. Mulla on Subussa on juuri samanlainen.

    Oma mielipide.
     
    Muokattu: 11.7.2017

Kerro tästä muillekin!