Lukko murikka mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pjtk, 20.7.2017.

  1. pjtk

    pjtk Gearhead

    Kävin yhtä jäämistöä tyhjentämässä ja siellä oli kuvien mukainen lukkoperä. Entisellä omistajalla on ollut ainakin Ramcharger niin voisko olla Mopsin 9.25 perästä.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    En osaa sanoa onko 9.25, mutta sellaisen lukkomurikalle olis tarve..
     
  3. pjtk

    pjtk Gearhead

    No tuossa ois yks joutilas jos vaan on se. Ei mulla tuolle käyttöä ole.
    Oiskohan kellään tuommosta 9.25 murikkaa irrallaan ni ottas mittoja. Tosin lähen näillä näppäimillä reissuun ja takasi ens viikolla, ni en mä tuota pääse sen kummemmin mittaileen.
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead


    Kuin myös :D
     
  5. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Onko nyt niin ettei murikkaa voi/ osaa sanoa mistä se on. Paljonko se maksaa. Tarjoan 150e
     
  6. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Kai sen nyt voi tunnistaa esmes boorit laskemalla, ja mittaamalla poskilaakereiden paikkojen halkasijat, sit vaan kuuklesta vakoilemaan että mikä laakeri kuuluu vaikka just 9,25" rebuild kittiin...?
    Jos se on(ei kuitenkaan taida olla?) GM 14Bolt 10,5" niin voin maksaa jotain:p
     
  7. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Löytyykö mitään numeroita, kuvaa tänne niin ihmetellään
     
  8. pjtk

    pjtk Gearhead

  9. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Kuvan perusteella vaikuttais 9.25 lukkomurikalta. Itellä on noin 6 vuotta pyöriny Powertraxin No-Slip alunperin lukottomassa perässä.
     
  10. pjtk

    pjtk Gearhead

    Kyllä tuo poskilaakerin mitta passas, sekä mun mielestä nuo vetarin urien lukumäärä. Jos joatakuta tuo kiinostaa, ni tarjouksia tuleen. O4O5956443. Tai ehkä tää pitäs siirtää myynti osastolle.
     

Kerro tästä muillekin!