Paimelan autoparoni

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja El C, 30.5.2017.

  1. Make.S

    Make.S Gearhead

    Kuhan ukon ja emännän yrityksiä saadaan telsuun, täyttä kässättyä kuraahan toi on...
     
  2. tudori

    tudori Gearhead

    Muutaman jakson katsoneena, mielestäni olisi saanut jäädä tuotantoyhtiön pöytälaatikkoon tämä ohjelma. Väkisin yrittämällä ei vaan saa hyvää viihdettä aikaseksi.
     
  3. sami

    sami Gearhead

    Kauhulla emännän kanssa katottiin touhua. Koko auton juju oli maalauksessa ja jokapuolella olevissa straipeissa sekä meksikaani hengessä hydrauleineen. Sitä paitsi ne hydraulit luki vieläpä otteessa!
    Eihän tuo ny niin kummonen ajaa ollu mutta tyyli ja liikennevalo hämmingin aiheuttaminen korvasi sen.
    Nyt se on vaan tylsä impala mikä on pilattu kattoikkunalla...
     
  4. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Mjoo, tuossa taannoin osuin telkkarin ääreen, kun tätä oli tarjolla - just niin onnetonta kuraa, kuin oikeastaan odotin ja mun hermo kesti noin 10 minuuttia. Enkä edes odota, että tämmöstä tehtäis ilman käsikirjoitettua huttua ja keinotekoista ameriican-kiirettä, mutta oikeasti koko sarjasta yksinkertaisesti huokuu 'halvan kopion maku'. Mun mielestä, mutta vaikka miten tekis viihdettä, niin copy-pastea ei kannata ameriican maasta ottaa suoraan, se ei vain istu suomalaiseen sielunmaisemaan. Ei Bill Cosby Suomi Showkaan toimisi, jos kääntäisi google-kääntäjällä ameriikan episodeista vuorosanat ja palkkaisi nipun kotimaisia somaleita steissiltä esittämään suomalaista lääkäriperhettä.

    Huutokauppakeisari, Paimelan Autoparoni...sääli kyllä, niin veikkaan, että tällaista paskaa on tarjolla kohta lisää ja tuottajien pöytälaatikosta löytyy jo ekat draftit mm. Hauhon Hieromasauvaherttuasta, Janakkalan Panttilainaamo-jaarlista sekä Räyskälän Moottoripyöräruhtinaasta.

    -JJ-
     
    rane58, palontie ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Samaa kirosin mäkin, viddu sehän oli aivan soiva peli se impalapala. Melkosta shaibaa kyllä koko ohjelma.. :mad:
     
    eilhik tykkää tästä.
  6. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Sen verran pitää vetää kotiinpäin, et ei Impala ole koskaan tylsä :D Lowriderit ei oo koskaan ollu ihan mun juttu, mutta tässä tapauksessa tuon kuntoisen, oman teemansa mukaan huolella toteutetun auton purkaminen oli kyllä täysin typerää touhua :wc:
     
  7. kepuri

    kepuri Gearhead

    oikeestikko ne laitto siihen impalaan kattoikkunan?joo en oo yhtään jaksoo kahtonu ku kesällä on niin paljon kaikkee muuta ettei tv kiinnosta,mut tulloohan se varmaan talvella uusintana.
     
  8. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Se kattoluukku oli siinä jo.
     
  9. eno

    eno Gearhead

    No nyt hei, oletettavasti aikuiset ihmiset! Voiko jonkun tänne kirjoittelevan psyyke olla niin heikoilla kantimilla että jonkun TV -ohjelman formaatti aiheuttaa näin ison ongelman. Joku ei ole katsonut yhtään jaksoa, mut paskaa se on silti, muutama vetää varmaan muijaa turpaan ku vituttaa koko ohjelma. Itse olen katsonut lähes kaikki autohömppä ohjelmat ja jotkut on mennyt toisesta silmästä sisään ja toisesta korvasta ulos. Mut loppuun on katsonut kaikki, jos en oo nukahtanu. Mitäs jos tehtäisiin käsikirjoittamaton ja leikkaamaton ohjelma esim. Suomalaisesta tallista missä joku hinkkaa vanteita 3 viikkoa ja toinen hioo ruosteita puol vuotta, ja kumpikaan ei paljon puhu. Kyllä olisi ylistäviä kommenttia overdrivellä. Tähän sitten muutama naurunaama ettei luultaisi tosikoksi.
     
    Ana67, rane58, mikke88 ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ja kateellisia riittää aina! Miksi hänen yrityksensä saa mainosta ka ja sitä ja tätä. Ei oo ainakaan multa pois. Voi olla toki joltain jolla vastaava automyynti ja ravintolabisnes kys alueella :D
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kyllähän Pantso Villasta saa ihan käypästä evästä.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko paroni koko ketjun luoja vai pelkästään lahden pisteen franchise yrittäjä?
     
  13. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

  14. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Minä nostan hattua, vaikken jaksanut katsoa ensimmäistä jaksoa loppuun, että noilla lahjoilla saa itselleen ja vaimonsa bisneksille mainosta! Ei oo minulta pois...
     
  15. bathory

    bathory Gearhead

    Ja mikä tossa nyt on niin ihmeellistä mikä poikkeaa muista autoyrittäjistä. Ainut että he haluavat vähän erikoisempia pelejä. Ostetaan halvalla. Rempataan ja myydään voitolla. Tallin ukotkin näköjään hommansa hyvin osaavat.

    Saisi vielä joku suomalainen vastaava prätkänrakennusohjelma tulla.
     
    DX ja Karpov tykkäävät tästä.
  16. ire63

    ire63 Gearhead

    Ja eihän tätä kenenkään ole pakko katsoa jos kovasti käy sieluun. Siellähän on muuta laatuohjelmaa telkkukanavat täynnä...
     
    Ana67 tykkää tästä.
  17. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mun mielestä aivan hyvää viihdettä, ja Reijo vaikuttaa asialliselta hepulta. Muutamia vuosia sitten kun etsin itselleni Capricea niin olin Paroniin yhteydessä kun siellä oli viininpunainen sämpylä myynnissä. Jahkailin liian kauan ja se olikin jo myyty.
     
    Karpov tykkää tästä.
  18. jarmoyp

    jarmoyp 1st gear

    Ei tuo sen huonompaa viihdettä ole kuin muutkaan ohjelmat, kyllä sitä katsoo aina kun ehtii, tosissaan juttuja ei tietenkään saa ottaa. Esim. 5000 e impalan maalauksesta kun se oli kaksivärinen, 4000 yksvärisenä.. yks sumuraita helmassa.. maalauksen "tason" näki jo tv ruudusta, saiskin noin helpolla 5000 pikkutöisestä auton maalauksesta.
     
  19. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mun mielestä tallin ukkojen touhuista ei saa muuta kuvaa kuin että osaavat nahistella... Lincoln-jaksossa se yks hepuista änki ruuvarin laatikon öljypohjan väliin ja kampesi öljypohjan irti, tuliko jollekin yllätyksenä että ATF:t meni pitkin lattiaa? Ei kai kukaan joka on vähänkään touhunnut autojen parissa turaa noin, ellei tietty ohjaaja ole käskenyt että saadaan "hauska kevennys".
     
  20. mpg55

    mpg55 2nd gear

    Taitaa olla enemmänkin normi että ATF on pitkin lattiaa, enemmän tai vähemmän... tuskin tuo pikkupajojen touhusta paljon poikkee. Ihan hauskaa katottavaa.
     

Kerro tästä muillekin!