Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. T.

    T. 3rd gear

    Ite muutaman vuoden myöhässä. Jenkkiautoja en silleen ole enää katsellutkaan kotimaasta. Britti/japsi on hinnat myös täällä aika tapissa. Kai niitä kotimaisia maksajia on sitten jonoksi asti kun hinnat nousee. Köyhän pitää kääntää katse muualle. Jos jotain meinaa niin matka ei enää pahemmin kustannuksia lisää, olkoon vaikka rapakon takaa tai sieltä mistä aurinko nousee.
     
  2. rb

    rb Double Gearhead

    Ei jenkkiläkään enää halvalta tunnu.

    Tai no....... Raatoja, tai jotain vähemmin haluttuja malleja sieltä saa halvalla, mutta rahdit ja ALV nostaa lopullista hintaa niin paljon, että kannattaa ehkä mielummin suunnata katse länsinaapuriin.
     
    Imusihti tykkää tästä.
  3. mika.p

    mika.p Gearhead

    Oli mulla myynnissä ja tuo hinnan korotus voisi olla suotavampaa jos on viat korjattuna...
    Ei ainakaan ilmoituksessa mainita niistä niin ehkä toi on nyt sitten vimosen päälle ;)
     
  4. T.

    T. 3rd gear

    Ai? Ite oon katsellut että se rahti ei niin paha olisi, ottaen huomioon mitä sitten saa. Alvit ei kai noista rusinoista ole kummoisia mitä olen katsellut. No ei ole tullut kuitenkaan tilattua. Onpahan sitten jotain mitä voivotella myöhemmin.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riippuu vähän mitä hakee. Monissa vehkeissä Suomessa on halvat hinnat.
     
  6. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    taidat sekoittaa tullit ja alvit. kyl ne alvit hiemankin arvokkaammasta vehkeestä on sen verran että tälleen köyhänä olen luopunut ideasta.
     
  7. rb

    rb Double Gearhead

    Auton hinta + rahtikustannukset ja siihen 24% päälle
     
  8. T.

    T. 3rd gear

    Luulisin että en ole sekoittanut ;) . Muutaman tonnin autoja.
     
  9. passerby

    passerby Gearhead

    on siisti Volga. en ole näitä ikinä nähny livenä ja kiinnostais tommosta entisöityä tutkia ja jopa koeajaa. uudempikoppasen olen kerran nähnyt livenä helsingin telakan parkkipaikalla, itäkilvissä.
     
  10. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    no sitten.
     
    T. tykkää tästä.
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Oli meininki hakee se kaverille, mut kerkes mennä.

    No nyt on kaverilla rahat taskussa ja ostohousut jalassa.

    Eiköhän sille joku rassi löydetä. :cool:
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Onko varaosaauto yhtään halvempi tullien, alv puolesta?
     
  13. mika.p

    mika.p Gearhead

    No perhana, olisitte olleet hieman aggressiivisempia oston kannalta niin olisi saatu oikeaan kotiin tuo :D
    Tosta tuli paljon siis oikeasti PALJON 4-5k tarjouksia ja taisivat kaikki olla flippaus mielessä.
    Oli tosiaan kaverin auto ja mielestäni erittäin hyvä aihio mihin vaan ja toi 6k oli oikea hinta ajokuntoisesta "projektista" jolla voi pari kolme kesää vetää huoletta.
     
  14. Herje

    Herje Double Gearhead

    Meillä ollu tapana soitella sitten kun on rahat tassussa.

    Ihteä vituttaa ne jaarittelijat jotka soittelee kysellen ummet ja lammet.
    Sitten vasta aletaan miettimään onkohan sitä rahaa vai ei. o_O
     
    isalmela tykkää tästä.
  15. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    ton takia mä en ymmärrä ihmisiä jotka laittaa että "vain soitot, en kaipaa chattikaveria"...joo en mäkään. mutta vttu en kyllä puhelimessa jaarittelijoitakaan.
     
  16. T.

    T. 3rd gear

    En ole satavarma, mutta alvin kannalta eikös se ole?
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    passerby tykkää tästä.
  18. rb

    rb Double Gearhead

    Näyttää nettiauto olevan nurin niskoin, tai ainakaan mun koneelta sinne ei pääse....
     
  19. passerby

    passerby Gearhead

  20. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!