Cadillac käyntihäiriö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Cadi-62, 22.9.2017.

  1. Cadi-62

    Cadi-62 1st gear

    Omituinen käyntihäiriö cadillacissa: kylmänä käynnistyy huonosti. Hetken ku lämpee ni käy tyhjäkäyntiä hyvin ja ottaa kierroksia n.puolikaasulle asti. Sama homma ajossa, puolikaasun jälkeen alkaa pätkimään ja veto loppuu täysin. Kaasari ja bensapumppu uusittu n.10 vuotta sitten, bensalinjat uusia/ehjiä. Sytkäpuolella uusittu parin vuoden sisällä kaikki muut paitsi virranjakaja. Tulpat oli aika valkoset ku vaihdoin. Koitin toisella kaasarilla ja sama homma. Sytytysennakko kohdillaan ja ennakkoo tulee lisää kierroksilla. Auto 1962 cadillac 390cid
     
  2. buick71

    buick71 2nd gear

    Tulppia veikkaisin.Mulla parin tulpan elinkaari oli joskus kaksikuukautta ja oireili juuri noin...
     
  3. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Onko bensasuodatin bensaletkussa? Mulla oli joskus saman tyyppiset oireet kun oli suodatin tukossa. Mulla oli tosin suodatin kaasarissa, mutta olet kahdella kaasarilla näemmä koittanut.
     

Kerro tästä muillekin!