Suomalainen Plymouth VIP Amerikan Drag Weekille 2017?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 28.10.2016.

  1. jarmoyp

    jarmoyp 1st gear

    Siksipä juuri työkaluja olis pitäny olla enemmän mukana.. ☺
     
  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jos Flying Finns kutsutaan linnan kemuihin, niin sitte mäkin kerranki avaan töllön ja kuikuilen vieraskaartin saapumista vähintään... Toiset tulee takseilla ja uudemmilla mitäänsanomattomilla limoilla ja sitte yhtäkkiä Vippi kurvaa hirveellä mölinällä pihaan! Kyllä mahtaa kaikki kamerat kääntyä. :p
     
    Pertti K, dart -66, wilburi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Toivottavasti myös pohjia on sitten otettu vähintäänkin normaali määrä, ja ei haittaa vaikka frakin liepeistä vähän öljyä tippuu, matkalla kun on saattanut joutua tekemään vaikka laatikkoremppaa;)!
     
    Mikkis tykkää tästä.
  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    Olisko teamilla Chrysler 300?
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tätä oli kyllä mahtava seurata! Toivottavasti jätkät sais ja haluis ens vuonna ottaa uusiks. Jos sais VIPin hierottua kunnolla ajan kans kuntoon ja ehkä selviäis reissusta hieman pienemmillä vastoinkäymisillä...?

    Ja jos ens vuonna uusiks, ni kieltäkää Uskalia koppaamasta VIPpiä lennosta ja käskekää käyttää aurinkolaseja nukkuessaankin ni pysyy kuskikin ehjänä. Ehkä. :D
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Varmaan haluaisivat, jos vaan rahoitus löytyisi. Autossakaan ei ilmeisesti ole kuin moottorin ja vaihteiston teko vs. viime talvi (lue: kaikki). Ja oppirahat kun on maksettu, niin osaa varautua uuteen turneeseen paremmin... 2018 VIPpi-paidan ostan, jos VIP & Flying Finns goes to America again :odcool:
     
    Roberto, Pertti K, Herje ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu. Ite en persaukisena pystyny sponssaa ku tarran verran, mut vois tän reissun näyttöjen perusteella kuvitella ettei uusien (ja vanhojen) sponssien etsintä ja tukeminen tälle porukalle ainakaan vaikeampaa pitäis olla ku tälle reissulle.
     
  8. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Kiitos kaikille projektin seuraajille positiivisista kommenteista.
    Ollaan koko tiimi talla hetkella Atlantan kentalla ja tullaan Pariisin kautta himaan perjantaina neljan jalkeen.
    Nalka ja nayttamisen tarve jai aika isoksi ainakin itelle, mutta katsotaan mita VIPin omistajat Jyka ja Jussi jatkosta tuumaa..?
    Anyway motti ja loota pitaa ainakin autosta purkaa joten sen suhteen ei ole mitaan jarkea jattaa VIPpia jenkkeihin.
     
    Roberto tykkää tästä.
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Töllöstä tulee muuten parhaillaan street outlaws jossa ne haastaa drag week kuskeja. Hmmm... :D;)
     
    Mikkis tykkää tästä.
  10. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Eiköhän noilla näytöillä ens vuodeks sponsseja tule ihan eri tavalla kuin tänä vuonna. Tiiä vaikka sponssais ihan amerikan päästäkin? Ite ainakin voin osallistua kuluihin vaikka tupla määrällä, eli ostamalla vaikka kaksi teepaitaa... Nythän tässä on aikaa saada autokin valmiiks ilman hirveetä kiirettä. Hyvin on aikaa kun tässähän on pitkä talvi edessä, normaaliin tapaan sitten keväällä alkaa kattelee et mitähän kaikkee sitä piti talvella tehä ja kesällä sitten hirveessä kiireessä tekee ne...
     
    Roberto, three hundred, jariha ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. minorv8

    minorv8 Gearhead

    Rotke kun on muutenkin sponssaamassa Freiburgerin et co touhuja niin eiköhän VIPissä olis yllin kyllin markkina-arvoa myös autotehtaalle. Mitä noilla varikoilla viikoa aikana pyöri niin konepeltien alta löytyi aika yksitoikkoinen resepti ( LS+ 1 yhdin/2 ahdinta ) merkissä kuin merkissä.
     
  12. Catiska

    Catiska Gearhead

    Voi olla että rotke ei lähde helpolla sponssaamaan. Tuollainen iso talo haluaa näyttöjä entuudestaan ja tietty mahd. isoa huomioarvoa. Huomioarvoa lienee jonkin verran on vaikka täältä Suomesta on vaikea puolueettomasti sitä arvoida kun täällä kerrotaan ymmärrettävästi lähinnä vain VIPn touhuista.
    Mutta ison talon vanhoille herroille voi olla vaikea vakuuttaa näytöiksi auton monipuolista korjaamista eikä yhtä ainoaa onnistunutta, täydellä teholla ajettua lähtöä koko vuonna. Eli, haluaako automerkki ottaa riskiä mielikuvasta minkä jatkuva korjaaminen antaa ko merkistä.
     
  13. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    .. tuossa on varmaan paras "best bang for buck" suhde.... o_O... mielikuvitukseton tosin...
     
    Muokattu: 22.9.2017
  14. peltsi

    peltsi Gearhead

    Seurasin kyllä mielenkiinnolla projektin etenemistä ja hatunnosto siitä osaamisesta ja sitkeydestä millä jätkät hommia paiski. Sitä ei käy kieltäminen.

    Mutta jotenkin jäi sellainen kuva että tavoitteista jäätiin kauas ja sitä myöden kun tomu on laskeutunut, jätkillä löytyy viellä nälkää lähteä uudestaan yrittämään ja näyttämään osaamista.
    Jos se on mun t-paidan ostamisesta kiinni niin paidan kyllä taas ostan.

    Mutta kun otetaan moparihomon lasit pois silmiltä niin ei se moottorikonstruktio tainnu olla ihan onnistunut.
    Eka kerran hajos dynossa,
    Alastarolla joka lähdössä jotain ongelmaa.
    Jenkeissä tositoimissa kone tais levitä joka radalle.
    Ilmeisesti koneesta ei otettu irti lähellekään niitä tehoja mille se oli suunniteltu.
    Eikä tällä koneella taidettu päästä lähellekään Vipin enkkaa.

    Toivotaan että tarina jatkuu... vuoden paras projekti
     
  15. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Liika kiire taisi kostautua... Itse odottelin sellaisia 7,6-7,7 aikoja...
     
  16. Make.S

    Make.S Gearhead

    Ei oo enkoista tietoa, mutta 8.08s tais mennä ankkalinnassa...
     
  17. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Onhan tuo Suomessa mennyt seiskan puolelle ja 8.04 taisi mennä jenkeissä
     
  18. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

  19. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Varmasti hieno reissu sakilla. Seurannut naamakirjassa koko ajan uusimpia juttuja tältä porukalta.
     
  20. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Tätä autoa on pakko rakastaa. Hienoa seurattavaa tämä seikkailu. Onnea ja menestystä tallikaudelle.
     

Kerro tästä muillekin!