Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Aattelin nyt viimein tilailla nuo T-ohjauksen osat Ebaysta. Käyvätkö siis nuo -98-99 osat ihan bolt in tonne -95een? Onko noissa halvoissa satasen satseissa mitään eroa vai tilaako ekan jossa järkevät toimituskulut?

    Moogia alunperin haeskelin osina mut en mistään niitä pakettina löytänyt fiksuun hintaan.
     
    Muokattu: 13.11.2017
  2. Ck

    Ck Gearhead

    Kannattaa tarkistaa se käsijarrun katkaisija, helposti jää vähän päälle.

    Näyttää olevan sun autossa airbag ja ohjausnivel recall tekemättä. Jos autossa sattuu oleen T-mallin ohjausnivelet niin suosittelen chrysler pajalla käyntiä, saattaa saada pussillisen uusia niveliä ihan ilmatteeks.
     
  3. Öövini

    Öövini Gearhead

    :eek: Mistäs ne t-mallit tunnistaa? En oo kuullutkaan moisesta. Ai näissä on joku takaisinkutsu tullut?
     
  4. Ck

    Ck Gearhead

    Cumminski ja Öövini tykkäävät tästä.
  5. Ck

    Ck Gearhead

    Takaisinkutsuja on ollu ohjausnivelistä parikin ja takatan valmistamista airbageista myös.
    Ei ne nivelet varmaan kovin usein pois paikalta lähde mutta jos jotain saa ilmatteeks niin kyllähän se aina kelpaa.
     
  6. O.J.

    O.J. 3rd gear

  7. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Ei oo kyllä käryä sopiiko. Mä tilasin omaan ensihätään lukes linkit. Kattelen sit myöhemmin T mallin pulikoita jos jaksaa vielä kiinnostaa.
     
  8. Öövini

    Öövini Gearhead

    Joo kävin tuolla auton alle kurkkimassa ja näkyy olevan tuo y-mallin ohjaus,simpukalta menee suoraan oikean puolen pyörään kiinni. Eli ei saa uusia osia? :(
     
  9. korpsela

    korpsela 1st gear

    Vinkkejä hyvistä at renkaista talveksi 285/70/17 koossa ja semmonen mihin voi rekkanastan paukuttaa. Bfg:n at:t on 315 kesärenkaina, mutta oli sen verran kuluneet ettei saa rekkanastaa laitettua. Kyselty joka puolelta ja tuossa koossa saa bf goodrichiä vasta 28.12. :(
     
  10. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

  11. Ck

    Ck Gearhead

  12. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Mulla on nyt uudet rotiivat ja aika hyvin pärjäs ekoilla liukkailla. Tosin oon harjotellut k5 Blazerilla jossa on 35" allterrainit niin mikä vaan tuntunee paremmalta..

    Mun mielestä toi bfg at ei oo hyvä talvikumi. Ainakaan ilman nastoja.
     
  13. korpsela

    korpsela 1st gear

    Joo bfg hyvä kumi mutta menee vähä turhan pitkälle ku vuoden loppuun toimitukset. Kyllä ite ainaki tuota nastaa kaipaan varsinki kaupungissa tiet aina jäässä tai kiilloteltu niin siellä must. Asun Oulussa ja tulee myös seilattua ympäri pohjois-suomea...
     
    Muokattu: 13.11.2017
    Cumminski tykkää tästä.
  14. tappokinnas

    tappokinnas Gearhead

    Hyvä muuten et tuli puheeksi. Muistin juuri että kyllä tän auton mukana tuli jotkut nokian nastakumit ja vanteet. Täytyykin käydä ettimässä ne. Kaikkea sitä unohtaakin. :D
     
  15. korpsela

    korpsela 1st gear

    Mimmosethan tommoset nokian hakkapeliitta lt:t on alla? Näkyy löytyvän 285-70-17 ja nastat valmiina. Kumpihan lie parempi reitti, valmiit nastarenkaat vai jotku at/mt:t rekkanastoilla? Osaiski joku viisaampi neuvoa niin ei tarvis aina oppirahoja maksella. :)
     
  16. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Eipä ne ameritiikan pojan Nitto-renkaatkaan ihan kehuttavat ole, eniten jännittää aina mutkissa että loppuuko sivuttaispito. Kiihdytyksissä ja jarrutuksissa pärjää olletikkin että muistaa mitkä pyörät on alla.
     
  17. smgt

    smgt 3rd gear

    Oikeet talvirenkaat on paremmat. Kumiseos on talveen tarkotettu ja pinnassa on oikea lamellointi. Ja kolari tilanteissa ei virkavalta hyvällä kato itetehtyjä nastarenkaita.
     
  18. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Mulla ollu LTn eka kehitysversio neljä vuotta joka nurkassa vakiokoossa 265 ja viime talveksi ostin LT2 eteen, pyöritän tuon yhden LT-parin takana loppuun. Niin hyvä kuin vaan tällaisessa rautakangessa voi talvikumi olla. Pitää hyvin sivuille ja kohtalaisesti jarruttaessakin. Uskaltaa ajaa ihan maantienopeuksia jäisellä tielläkin, samaa ei voi sanoa BFG ATstä, kokemusta useammassa autossa ja sellaiset on kesäisinä täasäkin romussa.
     
    korpsela tykkää tästä.
  19. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

    Itellä Rotiivat alla ilman nastoja duallyssä kesät talvet. Pari vuotta menee omilla ajoilla ja pito on omasta mielestä aika hyvä verrattuna muutamaan edelliseen renkaaseen mitä ollu alla ja kestää ajoaki aika hyvin.
     
  20. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Hyvät talvirenkaat omasta mielestä ovat myös michelin agilis x-ice north. Tommosilla olen kolme talvea ajanu ja hyvin oon pärjänny vaikka onkin vajavetonen.

    Riittääkö muuten 116/118 paino indexi näille 2500 ramiin?
     

Kerro tästä muillekin!