Ford F250 XLT6,4l -08??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja isotee, 23.11.2017.

  1. isotee

    isotee 1st gear

  2. Jsp

    Jsp Gearhead

    Se on vitun hieno vortti. Anna palaa jos on pätäkkää. Voortit on kestäviä autoja. Pikapit vielä enemmän.
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  3. nakkertton

    nakkertton 3rd gear

  4. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

  5. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    On kyl hieno auto, pakko mainita.

    Mut kuuntele konetta, alustaa yms. ja kato ettei ruosteessa hirveemmin kun näissä harvemmin mitään massausta on pohjassa.
     
  6. jar

    jar Gearhead

    Pisti kanssa silmään, että on netttiauton muihin yksilöihin nähden halpa! Tai onko nuo muut pyynnöt sitten näitä haaveilijoita. itelläkin joku Superduty / Silverado aina kiikarissa.

    6.4:ssa varmaan itseäni mietityttäis mahdolliset korjuskulut, jos tuo mittarilukema on maileja ja saanut kenkää ja vähän huolenpitoa, mutta niistähän emme tiedä. Ford-miehet (jollainen en toistaiseksi ole - ehkä joskus?) hehkuttavat 7.3 konetta, mutta toisaalta palstoilla kirjoitellaan, että jos on paljon ajettu niin tyyppiviat on melkein ollut pakko laittaa.

    Toinen asia mistä löytyy vähän tietoa (eikä julkisesti huudella) on, että miten se nopeudenrjajoitin noissa ohitetaan ja mikä kelpaa katsastukseen rajoittimeksi. Se on varmasti yksi syy, jolla vanhempien hintoja vähän vedätetään.

    Fordissa taitaa olla isommat takapenkkitilat kuin Chevyssä, jos puhutaan tuon ikäisistä autoista?
     
  7. isotee

    isotee 1st gear

    Kiitos paljon vastauksista ja erityisesti hyvistä linkeistä "nakkertton" ja "pimeroolis". On tosiaan hienon oloinen peli tuo yksilö ja suht edullinen pyynti, mikä tietysti hieman aina mietityttää. No kyselin lisätietoja ja odottelen mielenkiinnolla vaihtotarjousta, katsotaan lähteekö homma etenemään... :)
     
  8. DslCat

    DslCat Gearhead

    Sinne alustan puolelle kannattaa vilkaista. Jos runkopalkit kovin ruskeat, iso työ tehdä mitään..
    Mulla aika Finikor käsittelyy joulukuulle - h-hetki tehdä. Lavan pohja on se joka ottaa pintaruostetta - ainetta kun kuluu kahden pikkuauton edestä, nii hintakin aika suolainen..

    Riippuu minkä tekeleen rajoitin on - ainaki mulla on sellainen, jonka saa käyttöön siksi yhdeksi päiväksi vuodessa muutamassa sekassa ja sama takas.. jos niin haluaa, enhän niin tee. Joka katsastukseen vietävä tarkastuslappu..
    Tää 6.4 niitä plug&pray virrattavia, eli 500-600hp (1400-1600Nm) - sellainen tässäkin by Dtech (saastelaitteet kotona, paitsi kat = Euro4 otteessa). Sillointällöin kun polkasee, niin antaa aika voimasavua 2bar paineilla, mutta tarkkana saa olla kun märällä asulla pito lähtee rampeissa..
    Päästölappu kannattaa otta ennakkoon ennen katsastusta. Mä otin sen samasta firmasta, mitä rajoitinlapun.
    Silloin reilu vuosi sitten kun etin näitä, lueskelin että alkupää kuusnelkuissa ollut mm. kavitaatiovikaa.. vaan osui kohdille vm2010 (käytt.o 12/2009, tuotu 2013). Kaikki paprut tallessa.. kannattaa pitää huolta siitä TÜV-hyv. paperista, mikä maahantuontirekisteröinnissä ollut yksittäishyväksynnän perusteena.
     
    Muokattu: 24.11.2017
  9. isotee

    isotee 1st gear

  10. DslCat

    DslCat Gearhead

    Powerstroke tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!