Mönkijään letkulämppäri

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja palontie, 28.12.2017.

  1. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Mulla oli 560cc crossipolles perinteinen letkulämppäri noin 500w puoles tunnis lämpes kanteen asti
     
  2. HV

    HV Gearhead

    palontie tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollanen öölilämmitin ei lämmitä mitään muuta kuin ööliä. Siitä öölistä lämpö ei säteile juuri yhtään sinne ylöspäin enää. Johtumalla metallia pitkin se lämpö voi ylettyä lohkoon asti.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Näytti tuolla sivulla pumpullisiakin olla,Noi näyttäis olevan letkulähdöiltään lämppärin letkuihin liitettäviä,pitäis kyllä mönkkäriin olla paksummille letkuille lähdöt.Äkkiä katottuna letkut on 30-40 suzukissa.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Menee sovitehommiks varmaan. Pumpullisia harvemmin isolla letkulöhdöllä.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllä mä uskon että mönkijässä riittäis pumputonkin.
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Aattelin jos siihen termariin porais pienen reiän josta virtais läpi,ja vastusmötikkä ois lähellä sitä termaria.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riittäs juu, niitten asennus vaan tarkkaa puuhaa yleensä.

    Mä jo tollasta hvn linkittämää rupesin autoon himoomaan.
     
    palontie tykkää tästä.
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko noista venäläisistä kokemuksia? Kun mulla se yks kiinalainen kyrvähti.


    Ja mikälie hinta paikallisessa kun eikös toi firma ollut Pietarissa?
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    ei muuta kun kopio jostain sopivasta lämppäristä ja tiskiltä kysymään.
     
  13. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Eikös tämä lämppäri kysymys ole kans niitä muna vai kana ensin kysymyksiä. Kumpaa haetaan: hyvää kylmäkäynnistyvyyttä vai sitä ettei moottori kulu kylmäkäynnistyksessä?? Nestettä (lohkoa/letkua) lämmittävä auttaa käynnistyksessä mutta öljypohjaa/öljyä lämmittävä takaa voitelun paremmin.... mutta äkkiä kai ne öljyt lämpiää lohkolämppärilläkin??:rolleyes:o_O
     
    palontie tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!