Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    RokRolandille; joo, käy vertaistuesta :D

    Tilannepäivitystä; etukardaanin ristikko paskana.
    Sekään ei selitä sammumista, eikä sitä ettei härveli lähde vieläkään käyntiin.
    Paras veikkaus on, että jakopää on paukahtanut.
    Kone pyörii jotenkin vaivalloisesti.
    Suuttimelle ei tuu minkäänlaista polttoainetta, venakoppa huomenna auki niin näkee liikkuuko keinuvivut. Oikeastaan toivon ettei liiku....
     
  3. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mitä letkua tarkoitat? Normaalisti lämppärin kennolta vesi poistuu syyläriin, ja alavesiletkun kautta taas pumpulle. Eli lämpenee huonosti talvella koska syyläri jäähdyttää koko ajan. Muutin sen niin että lämppäriltä menee suoraan vesipumpulle, ja ajattelin että tämän takia letkulämmitin toimii nyt paljon huonommin, mutta kun tuota pumpun kuvaa katsoo niin onhan nuo kummatkin (alavesiletku ja "normaalisti tulpattu") niin lähellä ettei kai sen pitäs tähän letkulämmittimen vesikiertoon vaikuttaa mitään. Jotenkin on vaan semmonen muistikuva että aikasemmin on saanu tunnin lämmityksellä lähtä +60C lämmöillä ajamaan.

    Ei sillä että ois mitään väliä näyttääkö se mittari 20 vai 60C, kunhan mielenkiinnosta mietin mistä tämä johtuu.

    [​IMG]
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ainakin 90-taitteen malleissa aika perse homma. Lukkopesähän on kahvassa, ja kahvankin irrotus taiteiluttaa. Tai ainakin tankojen takaslaitto. Oven sisäpuoli on perse, kun ikkunannostaja on irtoovassa sisäpellissä kiinni, sitä ei vaan oteta edestä.
    Tangot kun saa irti, niin lukko vois mahtua ulos oven takareunan tuuletuspoistoritilästä, ehkä.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo varmaan niissä,mutta eikös karpovilla ollut tuoreempi?
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aivan joo, muistelinkin nyt että ovi aika pakattu kun syksyllä keskuslukkoa kattelin. Se kun sisäkanapista menee kiinni muttei aukase.
     
  7. jarona

    jarona Gearhead

    Just suunnittelen neliveto subun ostoa.
    MIKSI pelotteletta tuolleen ihmistä?
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Osaatpahan varautua, käytetyt etukardaanit on suomessa myyty ja uusi maksaa satoja euroja.Mutta ei ne kaikissa ole finaalissa,mutta yllättävän paljon niitä kysellään.
     
  9. jarona

    jarona Gearhead

  10. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Ei näitä pelätä tartte. Mammankin subbari jättänyt vaan kerran tielle kun polttoainesuodattimen o-rengas petti. Sai ilmaa niin paljon ettei pystynyt ajamaan.
    Muutoin ollut aika huoleton peli ja käytössä jo 7 vuotta vm. 1999.
     
    palontie tykkää tästä.
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Osta huoletta.
     
  12. jarona

    jarona Gearhead

    Ei mulla muu peljätä kuin nelivedon ongelmat,
    muista ongelmista kokemusta reilu kymmenen vuotta
    6,2 fleetsiten opastuksella..
    Nyt pitää vain "ryskä" jättää telakalle kun en ole saanut
    aikaseksi hitsattua takakaaria, lavan pohjapalkkeja ja hytin
    nurkkia.
    Pellit olisi valmiina mutta into ja lämmin työtila puuttuvat..
     
  13. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Meillä tuo kiesi on ollut maassa 2010 vuodesta asti ja siihen on tuon o-renkaan lisäksi laitettu kerran jarrupalat ja jarrukengät, FSD boxi vai mikä se ny oli ja siirretty se viileempään paikkaan, Kojon lastu eli päivitetty tietsikka ja tietty sitten öljyä ja suodattimia. Siinäpä ne.
    Hitto meinas unohtua puhaltimen etuvastus.

    Vaihtolistalla olis lämppärin puhallin kun pitää jo niin pahaa meteliä.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    91
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu sulla sama kun mä tein.

    Siks just kysyin kun en tiedä miten se vois hidastaa lämpöä, päinvastoin pitäs letkulämppärinkin kanssa olla nopeempi lämmetä kuin syylärin kautta?
     
  16. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Auts...
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei tainu tuo numero ysin perässä vielä riittää... :(
     
  18. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Pohjolan tallissa nuo peltihommat omiinkin on tullu viime vuosina tehtyä...

    Maalaus vaatiu vähän luovuutta.
     
    wilburi ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  19. jake81

    jake81 Gearhead

    No kannattaa kattoa että on jakotoosan hännän sisällä ehjä lukkorengas ja vaikka päivittää suorilta, toi tapaus rikkoi samalla just rempatun vaihteiston kuorenkin ettei vaan halvalla selviäis, sit tuli tutkittua outoa nestevuotoa ja kappas kun oli lohko halki. Siitä vähän perspektiiviä.
     
    barracud tykkää tästä.
  20. jarona

    jarona Gearhead

    Kesällä pihalla täälläkin tehdään kunhan sääskien
    huitomiselta kerkee mutta talvi , pakkanen
    ja pimeys eivät ole sopivia työntekoon.
     

Kerro tästä muillekin!