Chevy/GMC Subbe/Pickup/Van osien Swap meet sivuja...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sincere 51, 19.8.2009.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Omassa pikapissa vähän rohisee. Rokkiautossa 35€ postikuluineen. Varmaan samaaa hintaluokkaa subbariin?
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sitä luokkaa oli rokkiautossa kun jokunen vuosi sitten subuun ostin.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu, siks en ihan helpolla viittis käytettynä ostaa tommosia osia suomesta. Äkkiä saa vielä maksaa saman.
     
  4. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    ^Mut jos romikselt käis...
     
  5. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    Ostetaas ehjä käytetty kampiakselin asentotunnistin gm 6.5td 1995
     
  6. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    6.5 koneen ehjää kampiakseli kellään myydä?
     
  7. bubbletop

    bubbletop 1st gear

    Tarjolla uusi, käyttämätön ilmastoinnin kompura Four Seasons 6.2 dieseliin. Limppumalli(57237), käy pääasiassa pick upeihin ja joihinki vaneihin. Hinta 220e.
    Löytyy myös ylimääräinen valorauta 80e. Passaa moneen vehkeeseen. Jos kuvia halajaa, niitä saa numerosta 045 1376771.
     
  8. jake81

    jake81 Gearhead

    3kpl löytyis.
     
  9. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    28,44 eur 4-season puhallin ja siihen lähetyskulut + tulli + alvi. Kotomaan kauppiaalta sama puhallin 95 eur ja on hyllyssä.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    66€ kaikkine kuluineen siis. Suomessa 95€+10€ postit jos ei asu firman vieressä?
    Mulle ainakin selvää säästöä on tilata usasta.

    Näköjään subbariin ei saanut pelkkää puhallinta vaan ropeli tulee mukaan, mikä nostaa hintaa ja postikuluja.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo ropelli tulee mukana,ja toi halvin ei ole hiljaisin ja tasapainoisin.
     
  12. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sinäkin brutukseni



    Sou not, minä en suomalaisia ryöstöhintaisia firmoja tue.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    En mä sitä tarkoittanut,mutta monesti se kivijalkakaupan osa on just se rockauton halvin osa.Kyllä mä tilaan lähes kaikki osat jenkeistä.
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin eli saman saa suomesta mutta vaivaset 40% kalliimmalla. Ruokakaupan sijaankin menee ostamaan maidon r kioskilta jne jne..niin se raha palaa.
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Yleensä painavimmat ja kiireelliset subuihin tuli kojolta otettua,muut lähinnä Rockautosta.
     
  16. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Tällä kertaa kannatin kotimaista yrittäjää. :)
     
    kojo, tukkijulli ja palontie tykkäävät tästä.
  17. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    Vm:95 6.5td sähköpumpullinen pickkari kaipaisi ecua. Tarjoa YV:llä tai langan jatkoksi..
     
  18. rade

    rade Gearhead

    Myydään Suburban vm 1996 kolaroitu osina.
    Moottori 5.7 vortec bensa jää itselle. Neliveto kysy lisää ja kuvia tulee myöhemmin. 0503789213
     
  19. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Mulla pitäis olla tollanen varastossa.
     
  20. rade

    rade Gearhead

    Muokattu: 31.1.2018

Kerro tästä muillekin!