turvakaari putki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja latari, 27.12.2004.

  1. latari

    latari Gearhead

    mistä vois kysellä saumatonta turvakaari putkea 45mm ainevahvuus 3mm
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Just on kyselty samaa, ja näiltä kaaria vääntäviltä yrityksiltä ostettuna 13 e/m ja suoraan "rautakaupasta" n. 8 e/m, mä kyselin tutuilta metallialan firmoilta ja näyttää siltä et olis nyk vain yks maahantuoja...kyllähän se kaveri sen kerto mut en nyt kuollaksenikaan muista, olikohan teräskonttori?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kysyppä LVI-putkiliikkeistä. Ainakin Onnisella on, mutta eivät myyneet yksityiselle. Jostain pienemmästä paikasta vois saadakkin?
     
  4. latari

    latari Gearhead

    saiskos noiden yritysten yhteystietoja.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Temekolta Hämeenlinnasta olen hakenut muutaman kerran. Ainakin 38mm putkea sai ihan "hyllystä" jokunen vuosi sitten.
     
  6. cartman

    cartman 1st gear

    Oho, meni taas nimettömänä. Edellinen olin siis minä
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ostat sellaisen imukuppi turvakaaren!! Kyllä nousee kunnioitus tuning piireissä ja on kätevä kun sen voi ottaa pois milloin vain ja eikä tartte taivutella. :rotfl:
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Terästarvike oy /Helsinki. Ainakin itse ostin/tilasin muutamia vuosia sitten.
     
  9. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    One pipesta juvanmalmilta oon ite käynyt hakemassa saumatonta tarkkuusteräsputkea. Taipuu hyvin nätisti ja on seinämiltään todella tasapaksua; FHRA:n äijät ultraäänimittareineen tykkää!
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onniselta ei saa noin isoa. Algol toi ennen, teräskonttori osti sen ja Onninen osti puolestaan teräskonttorin. Käyttävät hydrauliikkaputkena tota saumatonta kylmävedettyä ja noin isoja ei kuulemma kannata myyä(eli teräskonttori ei enää myykään, eli muistin väärin). jos ONE PIPESTÄ saa hyvä nii, mut kunhan saan kaverin kii, ni kerron mistä muualta saapi.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    hydrauliikkaputkee saa ainakin kokoon 42 x 3 mm asti onniselta ja maksaa alveineen n. 7.5€/m, vaatii tosin sen pienemmän firman siihen väliin. hieman ihmettelen jos eivät myisi isompiakin kokoja tilauksesta, koska ainakin teollisuudessa on tarvetta vielä jonkun verran isommillekin rööreille. :eek:
     
  12. latari

    latari Gearhead

    kiitos vinkeistä.putket tilattu.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mistä tilasit?
     
  14. latari

    latari Gearhead

    ostin onnisen kautta.
     

Kerro tästä muillekin!