´94 -> camaro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jerry Cotton, 26.12.2004.

  1. Jerry Cotton

    Jerry Cotton 1st gear

    juups, eli otsikon mukainen laite olisi hakusessa. ajatus olisi ehkä myydä käyttökinneri ja prätkä pois lievän ajanpuutteen vuoksi, joten voisko tollasella samarolla yhdistää molemmat...? kiinnostus olisi lähinnä (ylläriylläri) saksantuontipeleihin ja budjetin vuoksi hinnat alkaen-malleihin tomaatilla tietystikin. z28 ois kova rassi, tiedetään, mut ei kiitos siitä jeesustelua.
    :wink:
    kysymyksiä:
    1. kuinka paljon tulee veroja (yritin päästä tullin sivuille katsomaan verotaulukoita, mutta ei jostain syystä sivut toimineet.)?
    2. onko kilpiin laittamisessa ongelmia, lähinnä päästöt huolettaa?
    3. toimiiko oikeasti ympärivuotisena käyttöautona? lohkolämppärin varmaan saa helposti tuohon 3.4-pataan...?
    4. perusvikoja, mitä kannattaa katsella.? niin, ja onkohan noi euroopan pelit ihan pommeja. mittarilukemat ei voi ainakaan kaikissa millään pitää paikkaansa...
    5. mitä eroa on eri vuosimalleissa, muuta kuin ajovalojen vaihtuminen joskus ´97-tienoilla?

    kiitos suuresti.

    ainiin, kyseessä olis muuten mun ikioma ensijenkki...vihdoin. :oops:
     
  2. tammercity

    tammercity Gearhead

    www.f-bodyfinland.com

    halvimmat vaan taitavat olla niitä 6 koneisia.
    mieluiten suosittelen säästämään hetken ja ottamaan 5.7 myllysen sitten ennemmin... nälkä kun kasvaa syödessä :lol:
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mikä se sun budjetti on? Noita on tullut tässä 4 kpl suomeen puolen vuoden sisällä, 3kpl 350:llä ja tilaamalla saa lisää kun vaan kerrot mitä se saa maksaa.
    94 ja 95 menee helpolla kilpiin, 96 saa alkaa olemaan jo tarkkana.
     
  4. american_way

    american_way 1st gear

    Saksasta tuotuna saa vaikka ´99 Camaron kilpiin jos on EY-hyväksyntä (kuten Saksaan uutena myydyissä Camaroissa taitaa kaikissa olla).
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jaa, sanoisin että voi tulla ysiysi-mallin kanssa pientä vääntöä katsastuksessa.....
     
  6. american_way

    american_way 1st gear

    Mikäs sen väännön aiheuttaisi? Onhan noita uudempiakin Suomeen tuotu.
    http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verot ... i=&paatos=

    Eihän siinä pitäisi olla eroa tuonko Saksasta 99 Mersun vai saman vuotisen Camaron jos kummatkin ovat tyyppihyväksyttyjä. Tosin ei tästä sosialistisuomesta koskaan tiedä :odroll:
     
  7. skylark71

    skylark71 Gearhead

    Eikö noita uudempia ole tullut Metro auton kautta maahan??
    Pitäisi kai sillon olla päästötodistukset kunnossa? eli on tyyppihyväksytty täällä
     
  8. Tulihan niitä aina katkeraan loppuun 2001 .. Ainakin Metron hinnastossa ne näkyivät ja onhan mullakin v 2001 camaron euro-esite silloisesta Rüsselsheimin GM-Europen konttorista. On muuten aviisi saksaksi.

    Erehdyin kerran A´damin Auto RAI:ssa kirjautumaan johonkin kyselyyn Euroopan GM:n osastolla 1997 ja seuraavat 5-vuotta tippui vuosittain postista esitteet GM:n Eurooppaan tuotavista jenkkimalleista :odroll:
     
  9. Jerry Cotton

    Jerry Cotton 1st gear

    14 k€ alkaa olemaan katto, siispä saanen 350:set unohtaa...
    kovastipa nuo tuntuu noista vielä verottavan, saman verran menee pohjattomaan kassaan, kuin mitä itse pirssi maksaa. on tää neuvostoliitto hieno maa asustaa. saatana.
     
  10. GN 87

    GN 87 1st gear

    Noista on vissiin mennyt veroja noin 6 K € pintaan? Mulla olis myynnissä täällä Espanjassa 94 T/A 5.7 LT1:llä ja 6 v manual lootalla. Peli on ajettu vain 48 tkm ja on alunperin GM:n kautta myyty tänne Espanjaan. Ei tosin oo Camaro, mutta sama auto periaatteessa. Vikoja siinä ei oo ollut juurikaan, tosin kilsatkin on aika alhaiset. Yhden alipainevuodon korjasin ja kuskinpuoleinen sähköikkunan moottori on vaihdettu. Noi sähköikkunoiden moottorit on näissä ollut vähän murheena. Pontiaceissa lisäksi joskus kiukuttelevat ne luukkulamppujen moottorit, mutta jos nimenomaan Camaroa haet, niin eipä oo ainakaan niistä murheista pelkoa. Talvella varmaan pärjää Suomessakin ihan ookoo jos on vaan kunnon renkaat alla. Mun yksilössä on ainakin ABS jarrut ja monissa on lisäks vielä luistonestokin. 6 koneisista tosin en tiedä, mutta ainakin näissä kasiversioissa löytyy luistonestoa. Monilla tällainen auto on kakkos tai kolmos autona, joten vähän ajettuja autoja voi hyvinkin löytyä. Munkin auto oli edellisen omistajan neljäs auto ja huili tallissa lähes koko ajan. Tosi kiva ja yllättävän pieniruokainen auto, suosittelen. Itse tartten tällä hetkellä enemmän kuljetuskapasiteettia ja siks joudun nyt myymään Ponchon pois. Jos joku nyt innostuu tällaisesta LT1 koneisesta, niin ensimmäinen, joka tuo 10900 € saa viedä auton pois.
     
  11. WTF

    WTF Gearhead

    Mites nuo valohommat menee henkilöautojen kohdalla Usan tuonneissa vm-95 - 96.

    Pitääkö olla E vai käykö Dot?
    Korkeussäätö...?
    Sivuvilkut joutunee laittamaan.
     
  12. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jos veroja menee n. 6000 niin tuohon 14 kilon budjettiin saa 350:sen helposti. Melkein tuo 87 vettekin menis tuohon.......
     

Kerro tästä muillekin!