GMC suburban

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 1.1.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    onko k.o autossa ongelmia syöttöpumpun kanssa,."yleensä"
     
  2. Duramax

    Duramax 1st gear

    riippuu minkä ikäinen laite on kyseessä
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    vuosimalli 82
     
  4. karjalai

    karjalai Gearhead

    Ei sen enempää kuin muissakaan samanikäisissä. Näillä uudemmilla elektronisesti ohjatulla pumpulla varustetuilla on huonohko maine.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo sillä kysyinki ku on tuommoinen auto tarjolla, sukulais miehellä oli joku 90 luvun lopun suburban ja osti siihen 2 syöttöpumppua n. 5 vuoden aikana.
     
  6. Rytari

    Rytari Gearhead

    ja mä kun olin ymmärtänyt että gm:n takuu kattaa noiden syöttöpumppurempat, ettei niitä kenenkään ite ole tarvinnu ostaa... ja sittekki vielä kun hommais sen jäähdytyssiilin siihen sähköpuoleelle niin ei tarvis koko pumppua enää sen jälkeen vaihtaa... näin olen täältä lukemaani ymmärtänyt, viisaammat kertokoon pitääkö paikkaansa...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    totta! oli tullut gm:ltä ilmoitus että takuulla vaihdetaan pumppu, mutta kun oli jo kerran ed, omistajan toimesta vaihdettu niin ei takuu enää korvannu.
     

Kerro tästä muillekin!